آفتاب
رقابتهای جهانی والیبال - لهستان؛

لهستان و برزیل فینالیست شدند/ باخت نزدیک فرانسه به نایب قهرمان المپیک

لهستان و برزیل فینالیست شدند/ باخت نزدیک فرانسه به نایب قهرمان المپیک

تیم‌های ملی والیبال لهستان و برزیل با پیروزی برابر حریفان خود به دیدار نهایی هجدهمین دوره رقابتهای جهانی والیبال صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای جهانی والیبال 2014 - لهستان شنبه شب با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید و چهره تیم‌های فینالیست این جام و تیم‌هایی که به دیدار رده‌بندی راه یافتند، مشخص شد.

در نخستین دیدار این مرحله تیم‌های برزیل و فرانسه برابر هم قرار گرفتند که نایب قهرمان المپیک در رقابتی نزدیک موفق شد برابر فرانسه به پیروزی 3 بر 2 دست یافته و نخستین فینالیست جام لقب بگیرد. در این بازی برزیل ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 23 و 15 بر 12 به سود خود خاتمه داد اما گیم‌های دوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 22 به فرانسه واگذار کرد.

در دیگر رقابت مرحله نیمه نهایی، تیم لهستان میزبان مسابقات برابر آلمان قرار گرفت که با برتری 3 بر یک برابر این حریف اروپایی، دومین فینالیست جام لقب گرفت. در این بازی لهستان در ست‌های اول، دوم و چهارم و با نتایج 26 بر 24، 28 بر 26 و 25 بر 21 به پیروزی رسید و تنها ستن سوم را با نتیجه 25 بر 23 به آلمان واگذار کرد.

برنامه دیدارهای پایانی رقابتهای جهانی والیبال 2014 - لهستان به شرح زیر است:
دیدار رده‌بندی:
آلمان - فرانسه

دیدار فینال:
لهستان - برزیل

کد N509772

وبگردی