آفتاب
در جلسه شورای مرکزی فراکسیون مقرر شد؛

فراکسیون رهروان در حمایت از دولت انسجام بیشتری خواهد داشت/تعیین نامزدهای مورد حمایت فراکسیون در هیات نظارت بر مطبوعات و صدا و سیما

فراکسیون رهروان در حمایت از دولت انسجام بیشتری خواهد داشت/تعیین نامزدهای مورد حمایت فراکسیون در هیات نظارت بر مطبوعات و صدا و سیما

کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: در این جلسه تضاد آرای فراکسیون در صحن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فراکسیون رهروان در حمایت از دولت انسجام بیشتری داشته باشد.

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، گفت: در این جلسه رفتارهای فراکسیونی آسیب شناسی شد و تضاد آرایی که اعضای فراکسیون در برخی مسائل در صحن علنی مجلس دارند، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تضاد آرای فراکسیون رهروان نشات گرفته از استیضاح وزیر علوم است که برخی نمایندگان مانند باهنر نایب رئیس مجلس رفتاری برخلاف تصمیمات فراکسیون داشتند.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان حامی دولت در این جلسه حضور داشتند و مقرر شد در حمایت از دولت فراکسیون رهروان انسجام بیشتری داشته باشد و در همین راستا جلساتی برای هم افزایی فراکسیون تشکیل شود.

پیرموذن اظهار داشت: در جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان انتخاب اعضای مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات و هیات نظارت بر صدا و سیما بررسی شد، بر این اساس مقرر شد فراکسیون رهروان برای هیات نظارت بر مطبوعات از حسن کامران و برای هیات نظارت بر صدا و سیما از کیایی نژاد نماینده طالقان و رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری حمایت کند که این تصمیم فراکسیون رهروان نیز نشان دهنده جهت گیری در راستای اتخاذ تصمیمات واحد سیاسی است.

وی با اشاره به بررسی انتخابات بین المجالس اسلامی گفت: شورای مرکزی فراکسیون تاکید کرد که فراکسیون رهروان از نمایندگان اهل سنت و سایر ادیان هم برای حضور در این مجمع  حمایت کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این عقب نشینی آمریکا از مواضعش در خصوص حضور ایران در ائتلاف ضد داعش نیز مورد بررسی قرار گرفت، آمریکا نقش تاثیرگذار ایران در منطقه و در مبارزه با داعش را پذیرفته است.

پیرموذن تصریح کرد: شورای مرکزی فراکسیون تصمیم گرفت که در صحن علنی مجلس از لایحه خروج از رکود که در ایام تعطیلات مجلس توسط کمیسیون مشترک بررسی شده است، حمایت قاطع کند.

 

کد N509707

وبگردی