آفتاب

درباره نقاشی‌هایی که نباید آن‌ها را با عکس اشتباه بگیرید

درباره نقاشی‌هایی که نباید آن‌ها را با عکس اشتباه بگیرید

یک هنرمند اظهار کرد: مجموعه‌ای از 28 عکس خود را که با رنگ روغن، سیاه‌قلم و به سبک‌های رئال، فوق رئال و ناتورالیسم تهیه کرده‌ام در گالری «نهاوند» به‌نمایش گذاشته‌ام.

امیر افضلی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا درباره‌ی سبک فوق رئال، توضیح داد: این سبک یک قدم جلوتر از نقاشی رئال است. در واقع، در این سبک کار نقاشی چنان با ظرافت انجام می‌شود که به «تصویر» نزدیک و گاهی آنقدر به «تصویر» شبیه است که با آن اشتباه گرفته می‌شود.

او درباره‌ی محتوای نقاشی‌هایش که در این نمایشگاه قرار دارند، گفت: این نقاشی‌ها شامل چند پرتره از هنرمندان ایرانی مانند طناز طباطبایی، شهاب حسینی، حامد بهداد، لیندا کیانی، آناهیتا نعمتی و مهناز افشار - از هنرمندان ایرانی - و رابرت دنیرو و آلپاچینو - از هنرمندان خارجی - است. همچنین بخشی از این نقاشی‌ها با محتوای اجتماعی تهیه شده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: من سال‌هاست که نقاشی می‌کشم و مدرک خود را در زمینه‌ی نقاشی، از آکادمی هنرهای زیبای فلورانس گرفته‌ام. البته می‌توانم بگویم که نقاشی برای من تا حدی خودآموخته بوده است، چون خودم به این هنر علاقه مند بودم و آن را تمرین می‌کردم.

افضلی‌نژاد افزود: این نمایشگاه، اولین نمایشگاه انفرادی من در ایران است. پیش‌تر در ایتالیا چند نمایشگاه‌ گروهی برگزار کرده بودم.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه از 28 شهریورماه تا سوم مهرماه از ساعت 16 تا 20 در گالری «نهاوند» واقع در بلوار میرداماد، غرب ایستگاه مترو، جنب برج نادر، پلاک 214 برگزار است.

انتهای پیام

کد N509582

وبگردی