آفتاب

احوالپرسی با مرتضی احمدی/ منتظر اولین رمانم هستم

احوالپرسی با مرتضی احمدی/ منتظر اولین رمانم هستم

مرتضی احمدی، می‌گوید این روزها به علت کهولت سن، دچار ضعف شدید است ولی با این حال کتاب‌های تازه‌ای از او به زودی منتشر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او این روزها منتظر گرفتن مجوز نخستین رمانش است. رمانی که با عنوان «مردی که هیچ بود» توسط نشر ققنوس به وزارت ارشاد فرستاده شده، تا اجازه چاپ بگیرد.

اما غیر از این دو کتاب دیگر مرتضی احمدی، که در دولت دهم متوقف شده بود این روزها مجوز گرفته است. او درباره این کتاب‌ها می‌‌گوید: «پیش‌پرده و پیش‌پرده‌خوانی و تاریخچه آن» زیر چاپ است و کتاب «فرهنگ لغات بر و بچه‌های تهرون» هم مجوز گرفته است. در واقع در این دولت اجازه دادند که این دو کتاب بعد از مدت‌ها چاپ شود.»

مرتضی احمدی، بازیگر، دوبلور و هنرمندی است که حتی در دهه نهم زندگی هم دست از کار کردن بر نمی‌دارد. او در این باره می‌گوید:‌ «درست است که وضع جسمی من دیگر اجازه نمی‌دهد خیلی خارج از خانه فعالیت داشته باشم، ولی با این حال مشغول نوشتنم و از منتشر شدن کتاب‌هایم خوشحال می‌شوم. کتاب‌هایی که برای نوشته شدن هر کدام‌شان زحمت زیادی کشیده‌ام و سعی کردم آن گنجینه‌ای را که در سینه دارم به نسل‌های بعد از خودم منتقل کنم.»

از احمدی کتاب‌های «من و زندگی» و «کهنه‌های همیشه نو» در سال‌های گذشته منتشر شده است. 

57۲۴۴

کد N509421

وبگردی