آفتاب
در بیانیه بسیج دانشجویی 9 دانشگاه آزاد تهران مطرح شد

اعتراض به افزایش شهریه‌ها و درخواست پاسخگویی شفاف مسئولین دانشگاه آزاد

اعتراض به افزایش شهریه‌ها و درخواست پاسخگویی شفاف مسئولین دانشگاه آزاد

بسیج دانشجویی 9 دانشگاه آزاد اسلامی تهران بزرگ، در بیانیه‌ای نسبت به افزایش شهریه‌های دانشگاه آزاد اعتراض نموده و خواستار پاسخگویی مسئولین این دانشگاه شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویاان ایران(ایسنا)، در بخش‌هایی از این بیانیه با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری آمده است:

هنوز التهاب شب پر شور و حادثه انقلاب، به آرامش نرسیده بود و دهلیزهای قلب امّت در سوگ اختران خود می سوخت. هنوز کشتی پر تلاطم انقلاب، به ساحل امنی نرسیده بود که وارثان قابیل خاک پاک میهن را با قدم های کثیف خود آلودند. دوباره غیرت از چشمه سینه ها جوشید و در رگ های ملّت جریان یافت. پیکرهای توانای ملّت، کوله بار خستگی را بر زمین نگذاشته، به آستانه های دفاع دویدند و سربلندترین روزها و روسفیدترین شب های انقلاب را رقم زدند.

آن روزها فاصله خاک تا افلاک و کویر تا بهشت، یک میدان مین بود.

خاکریزها، بوی بهشتِ مردانی را گرفته بود که سر به سر، تن به مرگ می سپردند تا مبادا وجبی از کیان دین و وطن، به دست کفتاران حریص و متجاوز بیفتد.

بر روح آرام گرفته همه رادمردان دفاع مقدس که در خاک غنوده‌اند و در بهشت آسوده‌اند، سلام و درود بی شمار می فرستیم.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملّت همیشه قهرمان ایران است،هفته دفاع مقدس با یاد و خاطره پر شکوه ترین صحنه های ایثار و شهادت گرامی باد.

ما دانشجویان بسیجی به نمایندگی از هزاران دانشجوی انقلابی در دانشگاه های آزاد تهران بزرگ ضمن گرامیداشت این هفته اعلام می نماییم که ما فرزندان انقلاب تا ابد پیرو ولایت مطلقه فقیه و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم و خواهیم ماند و چه در نبرد جنگ سخت و چه در نبرد جنگ نرم تا آخرین قطره خونمان از ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد.

و اما بعد : بسیج دانشجویی یکی از رسالت های خود را مطالبه ی مباحث صنفی دانشجویان می داند، از موضوعات مهمی که امروز اذهان دانشجویان دانشگاه آزاد را به خود مشغول ساخته، بحث افزایش شهریه های دانشجویان دانشگاه آزاد است که موجبات اعتراضات سراسری دانشجویان را فراهم نمود در اوج ناباوری دامن گیر دانشجویان سابق دانشگاه نیز شد.

این در حالی است که سخنان و مصاحبه های ضد و نقیض مختلفی از مسئولین دانشگاه مطرح می شود.

این موضوع باعث شده که در آغاز سال تحصیلی جدید، دغدغه ی اصلی جوانان طالب علم، معطوف به مباحث مالی و حاشیه های اقتصادی گردد که بی شک بر روند علم آموزی ایشان تاثیر سوء و منفی خواهد گذاشت .

این در حالی است که همگان باید کمک نمایند تا بستر مناسب برای آرامش روانی دانشجویان در جهت افزایش رشد علمی فراهم گردد.

حال با در نظر گرفتن رسالت مطالبه‌گری به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه آزاد از مسئولین محترم دانشگاه خواهان پاسخگویی شفاف و برطرف نمودن دغدغه جدی دانشجویان دانشگاه آزاد به ویژه دانشجویان ورودی سال های گذشته را داریم.

شعری تقدیم به ریاست محترم دانشگاه آزاد می گردد :

چشم باز کن اخوی !

خوب ببین یار کجاست..

نخل بسیار ولی میثم تمار کجاست

انتهای پیام

کد N509385

وبگردی