آفتاب

تصادف مرگبار پراید با کامیونت حامل پنیرپیتزا

تصادف مرگبار پراید با کامیونت حامل پنیرپیتزا

مدیر حوزه سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از تصادف مرگبار پراید با کامیونت حامل پنیر پیتزا خبر داد.

ابوالفضل تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 10 صبح امروز یک مورد حادثه رانندگی به آدرس کیلومتر سه جاده تپه اسلام به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد عوامل ایستگاه 9 را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پراید هنگام حرکت در مسیر ناگهان وارد لاین مقابل شده و پس از برخورد شاخ به شاخ با کامیونت پنیر پیتزا متوقف شده است.

مدیر حوزه سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه سواری پراید 4 سرنشین داشت، افزود: متاسفانه زنی 35 ساله که راننده و مادر سه سرنشین دیگر بود، در دم جان خود را از دست داد و سه فرزند 17، 7 و 5 ساله‌اش نیز درون کابین محبوس شده بودند که آتش‌نشانان پس از برش قطعات خودرو، آنان را خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و بازگشایی معبر، به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

کد N509346

وبگردی