آفتاب
سردار باقرزاده خبر داد:

بازسازی منطقه عملیاتی والفجر 4 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان

بازسازی منطقه عملیاتی والفجر 4 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان

در راستای ساخت این پروژه فرهنگی، سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مبلغ یکصد میلیون ریال را در نظر گرفته است تا مقدمه‌ای برای همکاری همه‌ی بزرگان استان به خصوص بزرگان ترکمن صحرا شود و کار ساخت این بنای فرهنگی هر چه زودتر به اتمام برسد.

فرمانده کمیته‌ی جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: با توجه به پوشش جنگلی منطقه مریوان در عملیات والفجر 4، بازسازی این عملیات در مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمحمد باقرزاده در حاشیه بازید از مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهرستان آق قلا گفت: طراحی این مجتمع فرهنگی با توجه به موقعیت آن از معماری آلاچیق اصیل ترکمن الگوبرداری شده است که ان شاء الله با اتمام کار ساخت، به نمادی زیبا در منطقه ترکمن صحرا تبدیل خواهد شد.

باقرزاده افزود: در راستای ساخت این پروژه فرهنگی، سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مبلغ یکصد میلیون ریال را در نظر گرفته است تا مقدمه‌ای برای همکاری همه‌ی بزرگان استان به خصوص بزرگان ترکمن صحرا شود و کار ساخت این بنای فرهنگی هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی با اشاره با تاکید مقام معظم رهبری در ساخت پارک موزه‌های دفاع مقدس در مراکز استان‌ها تصریح کرد: با توجه به پوشش جنگلی منطقه مریوان در عملیات والفجر4، بازسازی این عملیات در مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان صورت خواهد گرفت.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تاکید بر ضرورت ساخت این پروژه فرهنگی در گرگان افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان، مهمترین پروژه فرهنگی در استان است و همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی باید در احداث این بنای فرهنگی همکاری لازم را انجام دهند.

کد N509134

وبگردی