آفتاب
بادامچیان:

دانش‌آموزان باید نظم جهانی را بسازند

دانش‌آموزان باید نظم جهانی را بسازند

هدف ما تربیت نسلی است که ادامه دهنده اسلام ناب محمدی و در خدمت ولایت باشد و برای این هدف باید تلاش دائمی داشته باشیم.

عضو هیات امنای مؤسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه اسلامی گفت: نظم نوین جهانی ظالمین و استکبار و استعمار به هم ریخته شده است و چه کسانی باید این نظم جهانی را بسازند، این وظیفه سنگین بر عهده دانش آموزان است.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان عضو هیات امنا و هیات مدیره موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی در جمع هیات امنا، هیات مدیره، مدیران، معلمان و کارمندان موسسه شهدای موتلفه اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: هدف از تاسیس موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی مادی،مقامی و یا به دست آوردن موقعیت نبوده بلکه مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی به سفارش شهید آیت الله بهشتی این موسسه دایر شد که کار برای جوانان شکل بگیرد.

وی افزود: هدف ما تربیت نسلی است که ادامه دهنده اسلام ناب محمدی و در خدمت ولایت باشد و برای این هدف باید تلاش دائمی داشته باشیم.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید هدف شناسی که توسط موسسین این مجموعه گذاشته شده را جدی پیگیری کنیم و برای تحقق اهداف آنها همت جدی انجام دهیم.

بادامچیان در ادامه با تاکید بر اینکه دانش آموز امانت الهی است بیان داشت: دانش آموز بنده خدا و جانشین خدا بر روی زمین است، دانش آموز امانتی الهی است و باید بسیار مراقب بود تا خلیفه الله شود و حرکت تکاملی اش برای خدا ادامه پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: انسان متکامل باید با بصیرت و آگاه باشد. ما باید تلاش کنیم این دانش آموزان راه شهدا را بروند و برای اینکه انسانهایی همچون رجایی و باهنر به جامعه تحویل دهیم باید احساس مسئولیت کرد و در این راه کار جدی کنیم.

عضو هیات امنای موسسه فرهنگی شهدای موتلفه اسلامی با تاکید بر هماهنگ سازی محیط خانه و فضای مدرسه دانش آموزان بیان داشت: اگر فرهنگ خانه و مدرسه دانش آموز مانند هم شود آنها انسانهای شایسته‌ای خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به موضوع نظم نوین جهانی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده گفت: نظم نوین جهانی ظالمین و استکبار و استعمار به هم ریخته شده است و چه کسانی باید این نظم جهانی را بسازند، این وظیفه سنگین بر عهده دانش آموزان است و برای رسالت جهانی در تحقق حکومت حضرت ولی عصر (عج) وظیفه ای سنگین دارند.

 

کد N509126

وبگردی