آفتاب
گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون؛

ایران با نماد گل رز معرفی شد/ اتفاقات ویژه در مراسم و آغاز رسمی مسابقات

ایران با نماد گل رز معرفی شد/ اتفاقات ویژه در مراسم و آغاز رسمی مسابقات

کاروان ورزشی ایران در مراسم رژه هفدهمین دوره بازیهای آسیایی با نام کاروان گل روز از سوی گوینده ورزشگاه معرفی شد که هر کدام از کشورهای حاضر نیز با یک نماد در این مسابقات شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون؛ در لحظه ورود کاروان ورزشی ایران به ورزشگاه اصلی بازیهای آسیایی، گوینده ورزشگاه در راستای معرفی نمادهای هر کدام از کشورها، کاروان ورزشی ایران را با نماد گل رز معرفی کرد.

کاروان ورزشی کره شمالی به محض ورود به ورزشگاه و رژه در پیست ورزگاه با تشویق تماشاگران مواجه شد، این در حالیست که کره شمالی سالهاست با همسایه جنوبی خود روابط خوبی ندارد.

در هنگاه رژه کاروان های ورزشی، نام هر کدام از کشورها در با نورپردازی جالب توجه و زیبایی در سکوی تماشاگران نقش می بست.

کاروان ورزشی کره جنوبی نیز به عنوان آخرین تیم در مراسم رژه حضور داشت که با تشویق خاص و ویژه تماشاگران هموطن خود مواجه شد و از هم اکنون چهره یک تیم مدعی را به خود گرفت.

کاروان ورزشی عربستان سعودی در حالی در مراسم رژه بازیهای آسیایی حضور داشتند که هیچ زن ورزشکاری در بین اعضای این کاروان دیده نمی شد.

* پس از صحبت‌های "کیم یو سو" مسئول برگزار رقابتها، شیخ احمد فهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس جمهور کره‌جنوبی، هفدهمین دوره بازی‌‌های آسیایی در شهر اینچئون آغاز شد.

کد N508020

وبگردی