آفتاب
والیبال مردان جهان-لهستان؛

کواچ:فرانسه از ما بهتر بود/ می خواهیم جام جهانی را خوب تمام کنیم

کواچ:فرانسه از ما بهتر بود/ می خواهیم جام جهانی را خوب تمام کنیم

ما بلافاصله پس از رقابت های قهرمانی جهان باید به بازی های آسیایی برویم و آنجا به یک تیم آماده نیاز داریم. پس باید همه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تبریک به تیم و مربی فرانسه، گفت: ما سعی کردیم کاری کنیم تا روزنه صعود را نبندیم ولی فرانسه از ما بهتر بود و برنده شد. بعد از ست اول هم ترجیح دادم از بازیکنانی استفاده کنم که کمتر شانس بازی داشته‎اند.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال ایران بامداد امروز جمعه با نتیجه 3 بر 2 مقابل فرانسه شکست خورد و برای کسب عنوان پنجمی - ششمی روز شنبه با روسیه دیدار خواهد کرد.

کواچ دلیل استفاده از بازیکنان غیر اصلی را آماده نگه داشتن همه بازیکنان تیم دانست و گفت: ما بلافاصله پس از رقابت های قهرمانی جهان باید به بازی های آسیایی برویم و آنجا به یک تیم آماده نیاز داریم. پس باید همه بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین با اشاره به بازی شنبه ایران برابر روسیه، گفت: دو روز فرصت داریم تا نگاه خود را از این دو بازی تغییر دهیم و به بازی شنبه فکر کنیم. ما تاکنون بازی‎های خیلی خوبی انجام داده ایم و شما فقط در دو بازی آخر، ایران را خوب ندیدید. می‎خواهیم شنبه بازی خوبی انجام بدهیم و تورنمنت را خوب تمام کنیم.

کد N507654

وبگردی