آفتاب
والیبال مردان جهان-لهستان؛

مهدوی: بچه ها 200 درصد کار کردند/ این تیم در تاریخ والیبال می ماند

مهدوی: بچه ها 200 درصد کار کردند/ این تیم در تاریخ والیبال می ماند

پنجمی خیلی بهتر از ششمی است. ما برای پنجمی با روسیه بازی می کنیم. البته تا همین جا هم که آمده ایم کار بزرگی کردیم. دست همه بچه ها درد نکند، این تیم در تاریخ والیبال ایران می ماند.

پاسور دوم تیم ملی والیبال گفت:بچه ها تا اینجای کار هم خیلی خوب بودند و به جای 100، 200 درصد از توانایی هایشان استفاده کردند.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی پس از راه نیافتن تیم ملی والیبال ایران به جمع چهار تیم برتر جهان افزود: باخت ست اول بازی دیشب بدشانسی نبود. فرانسه مستحق قهرمانی در این دوره است. این تیم از اول بازی ها تا حالا جلوی همه تیم ها با انگیزه بازی کرده و روند یکنواختی داشته است. به نظرم حقش قهرمانی است. فرانسه 12 بازیکن خوب و هم سطح دارد که والیبال را خوب بازی می کنند. بین همه تیم هایی که در این دوره مقابل آنها بازی کردیم، فرانسه یکی از بهترین هاست. هیچ بدشانسی در کار نبوده است. آنها از ما بهتر بودند و صعود به جمع چهار تیم اول حق شان بود.

وی تصریح کرد: از ست دوم وقتی کواچ تیم دوم را به زمین فرستاد، نمی خواستیم به 6 بازیکن دوم فرانسه ببازیم. بازی قشنگی شده بود،حتی شانس برد هم داشتیم اما در ست پنجم با چند اشتباه فردی بازی از دستمان خارج شد. اما فکر می کنم همه تلاش مان را کردیم.

مهدوی خاطر نشان کرد: پنجمی خیلی بهتر از ششمی است. ما برای پنجمی با روسیه بازی می کنیم. البته تا همین جا هم که آمده ایم کار بزرگی کردیم. دست همه بچه ها درد نکند، واقعا زحمت کشیدند، این تیم در تاریخ والیبال ایران می ماند.

سرعتی زن تیم ملی والیبال نیز بعد شکست برابر فرانسه، گفت: تمام سعی خود را برای پیروزی کردیم ولی وقتی ست اول را باختیم، دیگر همه چیز تمام برایمان تمام شد.

آرمین تشکری افزود: کاش اولین روز با آلمان بازی می کردیم. چرا که همیشه وقتی تیم ما استراحت می خورد بازی بعدی را بد شروع می کند.

وی درباره باخت به فرانسه گفت: هر وقت به پوئن فکر می کنیم، به خاطر استرس بازی را می بازیم. اگر قرار است تیمی را ببریم همیشه بازنده بودیم. از قبل هم قسم شده بودیم تا بازی با فرانسه را ببریم تا به جمع چهار تیم اول برسیم. به پوئن های اول خیلی فکر می کردیم. چرا که به آنها احتیاج داشتیم. باید هر ست را 25 بر19 می بردیم. ست اول را که از دست دادیم دیگر همه چیز تمام شد.

تشکری تصریح کرد: با اینکه خوب شروع کردیم، اما بازی را واگذار کردیم. به نظرم بازی با آلمان حساس تر بود تا فرانسه. اگر آلمان را می بردیم این اتفاقات نمی افتاد تا بخواهیم به پوئن بازی با فرانسه فکر کنیم. خدا راشکر که بچه های ذخیره کمک کردند و دوست گرفتیم. ست پنجم هم می توانستیم برنده باشیم اما شرایط مطلوب نبود. وقتی ست اول را باختیم، برای ما دیگر همه چیز تمام شد. البته تلاش کردیم دوست سوم و چهارم را گرفتیم و ست آخر هم واگذار کردیم.

وی درباره بازی شنبه با روسیه گفت: شنبه باید با روسیه برای پنجمی، ششمی بازی کنیم. البته خدا را شکر می کنیم که به جمع 6 تیم اول رسیدیم. اگر روسیه را شکست دهیم در رده بندی جهانی شرایط بهتری پیدا می کنیم.

تیم ملی والیبال ایران فردا شنبه برای کسب عنوان پنجم جهان به مصاف روسیه می رود.

کد N507635

وبگردی