آفتاب

مامان تورو خدا بیا منو با خودت ببر!

مامان تورو خدا بیا منو با خودت ببر!

پسر یک سال و نیمه‌ای که به دلایلی نامعلوم در آسانسور یک مجتمع تجاری ـ اداری رها شده بود، تحویل یکی از مراکز بهزیستی شهرستان کرج در استان البرز شد.

جام جم: ساعت 14 بیست و دوم شهریور زن جوانی از محل کارش در طبقه چهارم یک مجتمع تجاری ـ اداری در منطقه مهر ویلای شهر کرج خارج شد تا به خانه اش برود. دقایقی بعد وقتی آسانسور در طبقه چهارم متوقف و در آن باز شد، زن جوان مشاهده کرد پسرکی یک سال و نیمه درون آسانسور نشسته و گریه می کند.

با دیدن کودک که هیچ همراهی نداشت به موضوع ظنین شده و همراه با کودک جستجو در ساختمان را برای یافتن والدین او آغاز کرد اما کسی کودک را نمی شناخت و نمی دانست خانواده اش کیست؟در ادامه زن کارمند کودک را به خانه شان برد و ساعاتی بعد همراه شوهرش برای یافتن والدین کودک، به جستجو پرداخت، اما تلاش آنها بی فایده بود و هیچ سرنخی از والدین کودک رها شده در آسانسور به دست نیامد.



آنها وقتی از یافتن والدین کودک ناامید شدند، کودک را به کلانتری 17 مهرویلای کرج برده و موضوع را به ماموران اطلاع دادند.

ماموران در بررسی از محلی که کودک پیدا شده بود، متوجه شدند از شش ماه پیش دوربین مداربسته ساختمان خراب شده و معلوم نیست چه کسی این کودک را در آنجا رها کرده و گریخته است.

با مشخص شدن این موضوع، کودک رها شده با هماهنگی قضایی در اختیار یکی از مراکز بهزیستی در کرج قرار گرفت. جستجوی پلیس برای مشخص شدن هویت این کودک و پیدا کردن خانواده اش ادامه دارد.
کد N507285

وبگردی