آفتاب

آتش‌سوزی خودروی سواری در شهرک اکباتان

آتش‌سوزی خودروی سواری در شهرک اکباتان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این‌باره گفت: درساعت 20:30 دیشب یک مورد حادثه آتش سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه‌های 34، 98 و گروه نجات 8 را به همراه بالابر 32 متری ، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و... به محل حادثه واقع در فاز دوم شهرک اکباتان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان درمحل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی تولید خارجی در پارکینگ منفی یک مجتمع مسکونی دچار حریق شده و شعله‌های آتش‌ در حال سرایت به امکان مجاور است.


ملکی با بیان اینکه دود زیادی پارکینگ منفی یک و دو این ساختمان را در برگرفته بود، گفت: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات اطفا و نجات افراد حادثه دیده احتمالی را آغاز کردند و پس از مدتی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش در موتورخودرو سواری را پیش از سرایت به دیگر خودروها به‌طور کامل مهار و خاموش کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هیچ‌کدام از شهروندان و ساکنان این مجتمع مسکونی در میان دود و آتش محبوس نشده بودند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.
به گفته ملکی ، آتش‌نشانان پس از مهار شعله های آتش با استفاده از چند دستگاه فن فشار قوی، دود ناشی از آتش سوزی خودرو را از داخل پارکینگ مجتمع تخلیه کرده و به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام




کد N507223

وبگردی