آفتاب

کی‎روش: با تیم های لیگ قهرمانان اروپا مسابقه می دهیم/ با هیچ بازیکنی مشکل ندارم

کی‎روش: با تیم های لیگ قهرمانان اروپا مسابقه می دهیم/ با هیچ بازیکنی مشکل ندارم

کروش می گوید تیم ملی آذرماه در آفریقای جنوبی اردو خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش پس  از پایان جلسه اش با دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: «در این جلسه راهکارهای برگزاری اردوی پرتغال را بررسی کردیم. در این اردو دو سه بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. مطمئنا در این اردو با تیم های لیگ برتر پرتغال از جمله تیم هایی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند بازی می کنیم.»

کروش در مورد تساوی تیم ملی امید مقابل قرقیزستان گفت: «من نیمه دوم این مسابقه را دیدم. این نتیجه ای نبود که توقعش را داشتم. این نتیجه نشان داد که ایران مسیر طولانی پیش رو دارد و باید کارهای زیادی انجام دهیم. فوتبال جهان رو به رشد است و ما هم باید این طوری باشیم.»

کروش در مورد اردوهای تیم ملی گفت: «اردوی پرتغال مهر ماه است و آبان هم در تهران اردو داریم که با کره جنوبی بازی می کنیم. آذر ماه هم با توجه به نزدیک بودن آب و هوای میزبان جام ملت ها، به اردوی آفریقای جنوبی می رویم. ما باید مسابقات تدارکاتی را با اردوهایمان تطابق بدهیم. بازی با کره جنوبی قطعی شده ولی این بازی برای ما کافی نیست.»

سرمربی تیم ملی ادامه داد: «ما دوست داریم در جام ملت ها به هدف خود برسیم. باید سرمایه گذاری کنیم و وقت بیشتری هم بگذاریم. باید زحمت زیادی بکشیم. خیلی راحت است که در ذهن مان رویا پردازی کنیم. باید برای دست یافتن به رویایی که داریم، صبح زودتر از خواب بیدار شویم و بیشتر تلاش کنیم. اتلاف وقت هیچ دستاوردی برای ما ندارد.»

او در مورد بازیکنانی که از عملکردش انتقاد کرده اند گفت: «من از همه انتقادها استفاده می کنم و هر کسی انتقادی دارد می تواند مطرح کند. من هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم. هر کسی انتقادی دارد آن را مطرح کند.»

43 43

کد N507198

وبگردی