آفتاب
از فردا در اینچئون صورت می گیرد؛

آغاز هفدهمین دوره بازیهای آسیایی/ ایران در اندیشه حفظ جایگاه چهارمی

آغاز هفدهمین دوره بازیهای آسیایی/ ایران در اندیشه حفظ جایگاه چهارمی

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در شرایطی از روز 28 شهریورماه آغاز می شود که کاروان ورزشی ایران در اندیشه حفظ جایگاه چهارمی دوره قبل است. این مهم در حالی به عنوان اولویت ورزش ایران تعیین شده است که به نظر می رسد سایر رقبا از شرایط مطلوبی برخوردارند و همین امر قرار گرفتن در جایگاه چهارمی را سخت و دشوار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان ورزش ایران در شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی که به میزبانی گوانگجو چین برگزار شد، موفق شد عنوان چهارمی را به خود اختصاص دهد. این عنوان در شرایطی رقم خورد که قبل از آن پیش بینی چنین جایگاهی برای ورزش کشور از سوی کارشناسان و حتی مسئولان ورزش صورت نگرفته بود.

با این حال در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی هیچ یک از مسئولان ورزش پیش بینی مشخصی از جایگاه ورزش ایران نکردند اما امیدوارند کاروان کشورمان بتواند حداقل عنوان چهارمی دوره گذشته را حفظ کند. انتظاری کهخ به نظر می رسد با توجه به سرمایه گذاری کشورهای دیگر کمی سخت و دشوار است.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از روز 28 شهریورماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز می شود و روز 12 مهرماه نیز به پایان خواهد رسید.

کد N506992

وبگردی