آفتاب
سردار نقدی:

آمریکا با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی به‌دنبال ایجاد شکاف بین امت اسلام است

آمریکا با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی به‌دنبال ایجاد شکاف بین امت اسلام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز آمریکای جنایتکار با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی به دنبال ایجاد شکاف بین امت اسلام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز آمریکای جنایتکار با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی به دنبال ایجاد شکاف بین امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، سردار محمدرضا نقدی در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس اقوام و عشایر کشور که در منطقه تنگه کنشت کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: عشایر قهرمان ایران اسلامی در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس خوش درخشیدند و رشادت‌های بی بدیلی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: حماسه وحدت، یکپارچگی و همدلی بزرگترین حماسه‌ای است که عشایر ایران اسلامی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز موج بیداری اسلامی دنیا را در برگرفته و چشم تمامی مردمان آزاده جهان به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نقدی تصریح کرد: امروز اگر می‌بینیم مردم مظلوم فلسطین و غزه جانانه می‌ایستند و صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل می‌کنند و نشان می‌دهند که خانه صهیونیست‌ها از خانه عنکبوت هم سست‌تر است درس‌هایی است که آنها از رشادت‌ها و مردانگی ایرانیان در طول هشت سال دفاع مقدس آموخته‌اند.

وی افزود: این صهیونیست‌ها همان کسانی هستند که صحرای سینا را به راحتی تصرف کردند و در چند جنگ همه ارتش کشورهای عربی را شکست دادند اما امروز می‌بینیم که این به اصطلاح چهارمین ارتش برتر جهان چگونه در مقابل مقاومت مردم غزه و حزب الله لبنان حقیر و ذلیل می‌شود و نمی‌تواند قدم از قدم بردارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عشایر غیرتمند ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که شاهد باشند زنان و کودکان فلسطینی را دشمن قتل عام کند.

وی با بیان این‌که «عشایر ایرانی غیرت و عزت را از کربلا آموخته‌اند» اظهار کرد: عشایر ایران در مقابل این جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ساکت نخواهند نشست و تا زمانی که انتقام این کودکان مظلوم غزه را از صهیونیست‌ها نگیرند، آرام نخواهند نشست.

نقدی تاکید کرد: یقینا عشایر ایران پیش قراولان سپاه آزادی قدس شریف خواهند بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر امروز عشایر از سراسر ایران در کرمانشاه گردهم آمده‌اند تمرینی خواهد بود برای گردهم آمدن مجدد آنها در قالب سپاهی بزرگ که به سمت قدس رهسپار خواهد شد و مظلومان غزه را آزاد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز آمریکای جنایتکار با راه اندازی گروه‌های تروریستی و شبکه‌های ماهواره‌ای تفرقه افکن تلاش می‌کنند بین امت اسلام شکاف بیاندازند.

نقدی ادامه داد: یقینا ما عنصر ایمان و وحدت را در میان خود نگه خواهیم داشت و راه عزتمند خود را ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز امواج بیداری در یمن و بحرین و حجاز، افغانستان و آفریقا، مصر و لیبی و همه جای بلاد اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی آغاز شده است و همه و همه تکیه گاه و نقطه امیدشان ملت ایران است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن گروه‌هایی را به اسم این مذهب علیه آن مذهب و به اسم این قوم علیه آن قوم راه می‌اندازد و هدفش ایجاد شکاف و تفرقه میان امت اسلام است که باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن یک گروهک جنایتکار را سازمان داده و به جان اسلام انداخته و ژست ضد تروریستی می‌گیرد. لذا باید بیدار بود و پیچیدگی‌های این اوضاع را درک کرد که خوشبختانه این آگاهی و هوشیاری در میان ملت ایران و به ویژه عشایر به وضوح دیده می‌شود.

انتهای پیام

کد N506906

وبگردی