آفتاب

تیم ملی والیبال ایران در چه صورت به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند؟

تیم ملی والیبال ایران در چه صورت به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند؟

تیم ملی والیبال ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان نیاز به پیروزی سه بر صفر و با اختلاف حداقل شش امتیاز در هر ست دارد.

به گزارش ایسنا، در مرحله سوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود برابر آلمان سه بر صفر شکست خوردند تا شانس صعودشان به مرحله نیمه نهایی بسیار کم شود.

با توجه به سه امتیا‌زی بودن تیم‌های آلمان و فرانسه ، ایران نیاز دارد در روز پایانی فرانسه سه بر سه شکست داده تا همه چیز از لحاظ امتیاز و تفاوت ست برابر شود. دراین صورت کار به پوئن شماری خواهد کشید که با توجه به اختلاف زیاد امتیاز در دیدار ایران و آلمان ملی‌پوشان کار بسیار سختی را پیش‌رو دارند.


جدول امتیازات نشان می‌دهد که ایران برای صعود به مرحله بعد باید فرانسه را در سه ست پیاپی شکست داده و به حریف بیش از 57 امتیاز ندهد. یعنی در مجموع سه ست بیش از 18 امتیاز از حریف خود کسب کندو به طور میانگین هر ست را با شش امتیاز اختلاف (25-19) به پایان ببرد. کاری که با توجه به شکست برابر این تیم در روز نخست بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در این مرحله از ساعت 22:55 امروز (پنجشنبه) برابر فرانسه قرار می‌گیرد و در صورت رقم نخوردن اتفاقاتی که در بالا به آن اشاره شد برابر یکی از دو تیم لهستان یا روسیه برای رسیدن به عنوان پنجمی رقابت خواهد کرد. تاکنون تیم‌های برزیل و آلمان صعود خود را به مرحله نیمه‌نهایی قطعی کرده‌اند.



ا‌نتها‌ی پیا‌م




کد N506723

وبگردی