آفتاب
شب گذشته/

شترها در سیستان و بلوچستان موجب برخورد 3 خودرو با یکدیگر شدند

شترها در سیستان و بلوچستان موجب برخورد 3 خودرو با یکدیگر شدند

زاهدان-خبرگزاری مهر: شترهای سرگردان در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان موجب برخورد سه خودرو با یکدیگر و مرگ 4 انسان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مقارن ساعت 21.40 دقیقه شامگاه چهارشنبه یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که در محور بزمان در حال تردد بود به منظور جلوگیری از برخورد با شتر های سرگردان در حاشیه جاده  مجبور به انحراف از مسیر خود شد که این انحراف ناگهانی جان 4 نفر را گرفت.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگار مهر گفت: در این سانحه رانندگی که در فاصله 45 کیلومتری پلیس راه بمپور و در محور بزمان- بم رخ داد راننده خودروی سواری پژو 405 به منظور جلوگیری از برخورد با شتر ها از مسیر خود خارج شد و با دو خودروی دیگر برخورد کرد.

سرهنگ محمد رضا کورسی افزود: در این سانحه رانندگی که منجر به تصادف سه خودروی سواری با یکدیگر شد تعداد 4 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و 5 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی علت این حادثه را عدم توجه راننده پژو 405 به جلو و انحراف به چپ عنوان کرد و افزود: این خودرو پس از انحراف به دلیل ورود شتر ها به حریم جاده با دو دستگاه خودروی پراید و پژو پارس برخورد کرد که در این سانحه خودروی پژو پارس دچار حریق شد.

وی ابراز داشت: با حضور به موقع نیروهای پلیس راه و همچنین نیروهای امدادی تعداد 5 نفر از سرنشینان این سه خودرو به بیمارستان ایرانشهر اعزام شدند.

کد N506519

وبگردی