آفتاب
محمد معتمدی در گفتگو با مهر:

با رفتار ناشایست استاد علیزاده و گروه «هم آوایان» را از هواپیما پیاده کردند/ شکایت می کنیم

با رفتار ناشایست استاد علیزاده و گروه «هم آوایان» را از هواپیما پیاده کردند/ شکایت می کنیم

محمد معتمدی خواننده گروه «هم آوایان» جزئیات اتفاقی که در فرودگاه شیراز برای اعضای این گروه و به ویژه استاد حسین علیزاده رخ داده، تشریح کرد.

محمد معتمدی خواننده گروه هم «آوایان» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مشکل پیش آمده برای اعضای این گروه هنگام سوار شدن بر هواپیما که ساعتی پیش رخ داد اینگونه گفت: ماجرا از این قرار است که ساعتی پیش اعضای گروه موسیقی «هم آوایان» قصد داشت از اصفهان به مقصد شیراز با خط هواپیمایی ایران ایر سفر کند ولی بعد از عبور گیت ناگهان به صورت خارج از عرفی ماموران هواپیما اعلام کردند که ما به دلیل داشتن ساز نمی توانیم سوار هواپیما شویم.

وی ادامه داد: این اتفاق در شرایطی رخ داد که رفتار آنها خارج از شان شهروندی بود. این رفتار در هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و جای تاسف دارد که کارمندان این خط هواپیمایی چنین رفتاری را با حسین علیزاده استاد پیشکسوت موسیقی و اعضای یک گروه هنری داشتند.

این خواننده موسیقی سنتی بیان کرد: ما را با بی احترامی پیاده کردند، چمدان ها را تخلیه و با یک رفتار ناشایست اجازه سفر را به ما ندادند. ما همه جور توهین دیده بودیم ولی این شیوه منحصر به فرد بود برخورد بسیار زننده بود که به اعتقاد من توهین به شان هنر و هنرمند نیز بود.

معتمدی تاکید کرد: وقتی سوال کردیم چرا این کار را می کنند گفتند ما مجبور نیستیم به شما جواب بدهیم.

وی افزود: ما در حال حاضر با ماشین عازم شیراز هستیم تا کنسرت فرداشب را به احترام مردم برگزار کنیم ولی بعد از رسیدن به تهران با وکیلمان مذاکره و برای اعاده حیثیت موسیقی و موسیقیدانان از شرکت ایران ایر شکایت خواهیم کرد. شکایت ما خیلی جدی است و پیگیری را تا رسیدن به نتیجه دنبال خواهیم کرد.

معتمدی در پایان عنوان کرد: من تا زمانی که زنده باشم با ایران ایر سفر نخواهم کرد.

کد N506388

وبگردی