آفتاب
افروزی مطرح کرد:

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال/تشکری و قائمی به آلمان می‌رسند

آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال/تشکری و قائمی به آلمان می‌رسند

تشکری و قائمی در آخرین تمرین صبح قبل از بازی با آلمان به علت اسپاسم عضلات کمر و درد زانو تمرین را ادامه ندادند و افروزی بلافاصله به مداوای این 2 بازیکن پرداخت.

سرعتی‌زن و دریافت‌کننده تیم ملی والیبال در آخرین تمرین ملی‌پوشان پیش از آغاز مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان به علت مصدومیت به طور کامل تمرین نکردند.

به گزارش ایلنا، آرمین تشکری و فرهاد قائمی در آخرین تمرین صبح قبل از بازی با آلمان به علت اسپاسم عضلات کمر و درد زانو تمرین را ادامه ندادند و سیامک افروزی بلافاصله به مداوای این 2 بازیکن پرداخت.

افروزی در این‌خصوص گفت:«آرمین به خاطر چرخش مهره‌های توراسیک عضلات‌کمرش اسپاسم شد. فرهاد قائمی نیز مشکل قدیمی در زانوی‌چپش، سمت مینیسک‌خارجی دارد که تحریک‌شده، اما درمانش کار یکی- دو روز نیست. فعلا باید دردش را کم کنیم و عضله‌اش را تقویت که در این 4-5 روز بهتر شود. البته با فیزیوتراپی و طب‌سوزنی آنها را برای بازی می‌رسانیم و ان‌شالله مشکلی برای دیدار مقابل آلمان ندارند.»

وی ادامه داد: «خوشبختانه بقیه بچه‌ها مصدومیت خاصی ندارند. 24 روز است تیم در لهستان بسر می‌برد و بازی‌های سنگین در قهرمانی‌جهان فشار زیادی به بچه‌ها آورده و آمار هم این را بیان می‌کند که ایران بیشترین زمان بازی را با 19 ساعت و یک دقیقه داشته، بالاخره این خستگی‌ها روی دردهای زیر زانوی بچه‌ها و عضلات‌شان تاثیر می‌گذارد.»

کد N506341

وبگردی