آفتاب

دردسر خوشگذرانی برای 9 زن و مرد دزد

 دردسر خوشگذرانی برای 9 زن و مرد دزد

سارقانی که پس از سرقت و مراجعت به مخفیگاه خود، با خوشگذرانی باعث بر هم زدن آسایش و آرامش مردم منطقه می‌شدند در عملیات پلیس دستگیر شدند.

ایران: در پی شکایت مردمی مبنی بر تجمع چند معتاد در خانه‌ای متروکه در محدوده شهرک ولیعصر تهران، پرونده‌ای در این خصوص در کلانتری 153 تشکیل شد و به صورت ویژه در دستور کار مأموران اطلاعات و تجسس کلانتری قرار گرفت.

در ادامه مأموران تحقیقات را آغاز کردند و با استفاده از منابع اطلاعاتی و شگردهای ویژه پلیسی از حضور تعدادی جوان که برای خوشگذرانی در محل تجمع کرده بودند، مطلع شدند.
به دنبال این موضوع چند اکیپ از مأموران ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به محل اعزام و با بستن تمامی راه‌های فرار با مجوز قضایی وارد خانه متروکه شدند و یک زن و 8 مرد را که در حال خوشگذرانی بودند، دستگیر کردند.

مأموران کلانتری شهرک ولیعصر در بررسی خانه متروکه تعدادی لوازم خودرو، سه دستگاه ضبط و پخش، تعدادی پایپ آلوده به شیشه و  وسایل قمار پیدا کردند.
سرگرد «ایرج ارسلانی» رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر گفت: متهمان که همگی دارای سابقه سرقت بودند، همراه اموال مکشوفه به  کلانتری منتقل شدند و پرونده این افراد در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
کد N506057

وبگردی