آفتاب

لگد مرگبار، جان سرایدار را گرفت

لگد مرگبار، جان سرایدار را گرفت

مردی که در جریان درگیری با مرد دیگری با ضربه لگد مصدوم شده بود ۸ روز بعد جانش را از دست داد تا ضارب به اتهام قتل عمد بازداشت شود.

به گزارش همشهری، چند روز قبل درگيري سرايدار ساختماني نيمه كاره در خيابان خاوران با مالك يكي از واحد‌ها مأموران كلانتري 132نبرد را به محل حادثه كشاند. زماني كه مأموران به محل حادثه رسيدند اين درگيري پايان يافته بود و طرفين نزاع اعلام كردند شكايتي ندارند اما اين همه ماجرا نيست؛ چرا كه چند روز بعد سرايدار 59ساله به نام اكبر در بيمارستان بستري شد و 8روز بعد از نزاع در ساختمان جانش را از دست داد.

با مرگ اين مرد فرزندانش با حضور در دادسراي امور جنايي از مردي به نام همايون كه پدرشان چند روز قبل با او درگير شده بود شكايت كردند. آنها مدعي شدند در جريان اين درگيري همايون با لگد ضربه‌اي به پهلوي پدرشان زده و همين ضربه موجب مرگ او شده است. به اين ترتيب اين مرد بازداشت شد و تحت بازجويي قرار گرفت.

او به سپيدنامه، بازپرس شعبه دهم دادسراي امور جنايي تهران گفت: براي ديدن مراحل پيشرفت ساختمان به آنجا رفتم اما اكبر با من درگير شد و گفت نبايد بدون اجازه وارد مي‌شدي. او در ادامه با يك سطل به من حمله كرد و من هم براي دفاع از خودم با لگد ضربه‌اي به پهلويش زدم.

حال سرايدار بعد از اين ضربه خوب بود و حتي وقتي مأموران پليس آمدند با يكديگر آشتي كرديم اما او چند روز بعد فوت شد. من با اكبر خصومتي نداشتم كه بخواهم او را به قتل برسانم و فكر نمي‌كنم لگد من باعث مرگ او شده باشد. از اين گذشته معلوم نيست كه علت مرگ او، لگدي باشد كه من به وي زدم. براساس اين گزارش هم‌اكنون اين مرد در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات درباره اين پرونده ادامه دارد.
کد N505789

وبگردی