آفتاب
رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

جمهوری اسلامی ایران نماد پرچم واقعی اسلام ناب محمدی است

جمهوری اسلامی ایران نماد پرچم واقعی اسلام ناب محمدی است

بزرگترین مشکل کشورهای همسایه و دیگر کشورها که مبنای حکومتشان اسلامی است، نبود ولایت و رهبری است لذا امروز دچار نفاق شده اند و از داخل خود را نابود می کنند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد اسلام ناب محمدی است و با وجود تمام دشمنی های موجود از سوی سران فاسد جهان، همچنان نقش کلیدی در منطقه دارد.

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی روز سه شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج افزود: جمهوری اسلامی ایران با تمام ترورهایی که منافقان انجام دادند و شخصیت های مهم سیاسی و علمی این کشور را شهید کردند باز هم ایستاده و حرف برای گفتن دارد.

وی بیان کرد: حوادث اخیر در سوریه و عراق توسط گروه های تروریستی یک هدف بیشتر ندارد آن هم ضربه زدن به دین اسلام و نشان دادن تصویری خشن از اسلام در جهان است.

حجت الاسلام صفایی گفت: امروز به حول قوه الهی و به وعده قرآن، حق آشکار شده است و دشمنان خوار و ذلیل شده اند و تمام کشورهای دنیا متوجه شده اند که گروه های تروریستی اعتقاد به هیچ دینی ندارند و دست نشانده حکومت های فاسد هستند که برای مبارزه با اسلام آمده اند.

وی ادامه داد: دشمن و عناصر خبیث گروه های تروریستی باید بدانند که انتهای این خشونت ها و مبارزه ها نابودی است چون وعده قرآن تاکنون همین بوده است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی امروز به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمان های حساس و وحدت ملت ایران، همیشه پیروز است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بزرگترین مشکل کشورهای همسایه و دیگر کشورها که مبنای حکومتشان اسلامی است، نبود ولایت و رهبری است لذا امروز دچار نفاق شده اند و از داخل خود را نابود می کنند.

حجت الاسلام صفایی افزود: راه درست و صحیح در معرفی اسلام ناب محمدی پیروی از ولایت و تمسک به قرآن کریم است و مسلمانان اگر می خواهند پیروز باشند و نفاق در آنها رخنه نکند قرآن را الگو و در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، ایران ثابت کرد نقش ولایت چقدر در پیروزی نقش اساسی دارد و رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح در این دوران با پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل جبهه های باطل قرار گرفتند و پیروز شدند.

 

کد N505300

وبگردی