آفتاب
دبیر شورای فرهنگ عمومی:

مسجد مهم‌ترین بستر پرورش افکار است

مسجد مهم‌ترین بستر پرورش افکار است

دبیر شورای فرهنگ عمومی با بیان این‌که «مسجد مهم‌ترین بستر پرورش افکار است» گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ترویج معارف دینی فضای جامعه را نورانی کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شاه‌مرادی، در جمع مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به این‌که «اخلاص در فعالیت‌های فرهنگی باعث رشد و اثرگذاری آن می‌شود» گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید بر مبنای هویت بخشی دینی افراد جامعه صورت بگیرد.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اثرگذارترین پایگاه پرورش انسان‌ها و رشد جوانان است که با ارائه برنامه‌های محتوایی و برگرفته از معارف دینی می‌تواند به هدف اصلی که کمال انسان است برسد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر این‌که «اسلام‌شناسی و عمل به دستورات آن اساس موفقیت در کار فرهنگی است» تصریح کرد: اگر فعالان فرهنگی خودشان را به سلاح اسلام‌شناسی مجهز کنند و اسلام را آنگونه که هست بشناسند می‌توانند در مسیر تبلیغ و ترویج دین موفق باشند.

شاه‌مرادی با اشاره به این‌که «اگر مدیران کانون‌های فرهنگی هنری بتوانند در جامعه اثر گذار باشند جامعه را به گلستان تبدیل می‌کنند» گفت: شما مدیران فرهنگی می‌توانید با ترویج معارف دینی در قالب‌های مخاطب پسند نقش اساسی خودتان را در جامعه ایفا کنید.

هفتمین دوره اندیشه‌های آسمانی با حضور سه هزار و 500 نفر از مدیران و فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از هفتم تا بیست و نهم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N505162

وبگردی