آفتاب
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

دشمنان دنبال سرقت نعمت اهل بیت(ع) هستند

دشمنان دنبال سرقت نعمت اهل بیت(ع) هستند

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: دشمنان در مقابل کالای بی‌ارزش و ناچیز خود، به دنبال سرقت نعمت و سرمایه عظیم ولایت اهل بیت(ع) و القای نقش مخرب روحانیت در زندگی مردم هستند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: دشمنان در مقابل کالای بی‌ارزش و ناچیز خود، به دنبال سرقت نعمت و سرمایه عظیم ولایت اهل بیت(ع) و القای نقش مخرب روحانیت در زندگی مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از مردم منطقه بشاگرد هرمزگان گفت: خداوند در قرآن، راه حق و باطل را برای همه مردم مشخص کرده است.

وی با تاکید بر این‌که «مردم باید امانت دار نعمت ولایت باشند» اظهار کرد: مردم سال‌هاست که نسل به نسل حافظ نعمت ولایت هستند و هر نسلی باید حافظ این امانت بزرگ الهی و همچنین انتقال دهنده آن به نسل‌های دیگر باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال راه‌هایی هستند که مردم به سراغ مذهب و اهل بیت(ع) نروند و این کار را برای خود بسیار مهم می‌دانند.

این مرجع تقلید ادامه داد: مشکل داعشی‌ها که این جنایات‌ها را انجام می‌دهند، این است که محبت و ولایت اهل بیت(ع) را ندارند؛ ما نسبت به این گروه ضاله هشدار داده بودیم و شیعه آنها را به خوبی می‌شناخت، اما دنیا تازه آنها را می‌شناسد.

علوی گرگانی بیان کرد: سرمایه ما عزاداری‌ها و محبت اهل بیت(ع) است و اگر این سرمایه را از دست بدهیم، هیچ چیزی برای عرضه در قیامت نخواهیم داشت، بنابراین دشمن برای این سرمایه عظیم ما نقشه‌ها کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم مناطق محروم بیشتر از دیگران در مقابل این هجمه‌ها تحت فشار هستند؛ زیرا دشمنان با حضور در مناطق آنها، به بهانه مشکلات اقتصادی آنان، با اندک سرمایه‌ای سعی می‌کنند، سرمایه‌های معنوی آنها را به یغما ببرند.

وی یادآور شد: آنها در مقابل کالای بی ارزش و ناچیز خود، به دنبال سرقت نعمت ولایت اهل بیت(ع) و القای نقش مخرب روحانیت در زندگی مردم هستند؛ آنها به شدت علیه روحانیت کار می‌کنند تا روحانیت را در ذهن مردم بد جلوه دهند.

علوی‌گرگانی در پایان، جوانان را در معرض بزرگترین آسیب‌ها دانست و گفت: جوانان با دل پاک خود بیشترین فشارها را باید تحمل کنند؛ چون سرمایه جوانی را دارند و دشمن سعی می‌کند از این سرمایه برای سوق دادن جوانان به سمت خود استفاده کند.

انتهای پیام

کد N505069

وبگردی