آفتاب
نماینده سیرجان:

ایران امن ترین کشور منطقه است

ایران امن ترین کشور منطقه است

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: دولت یازدهم در قانون و قانون‌مداری عملکرد روشنی داشته که جای قدردانی از دولت دارد و در مجموع، عملکرد یک ساله دولت، موفق است ضمن اینکه تیم اقتصادی دولت می توانست بهتر از این عمل کند.

"شهباز حسن پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، درباره عملکرد یک سال گذشته دولت یازدهم اظهار کرد: بنده عملکرد دولت را مثبت می دانم و مهم ترین دلیل، حمایت های صریح مقام معظم رهبری در یک سال گذشته از دولت بوده است.

وی با اشاره به آرامش حاکم بر جامعه افزود: کنترل نرخ تورم یکی از اقدامات دولت در عرصه اقتصادی کشور بوده است.

حسن پور تصریح کرد: در حوزه سیاست خارجی نیز دولت یازدهم بسیار مثبت عمل کرده و حداقل ندای حق‌طلبانه و صلح و دوستی ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده و توانسته با ابتکاری که در مذاکرات به خرج داده، دشمن را خلع سلاح کند.

وی بیان کرد: امروز از دید ملت‌های آزادی خواه، آمریکا و طرف های غربی بازنده مذاکرات هستند و خوشبختانه جمهوری اسلامی تا اینجا موفقیت های زیادی به دست آروده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به موفقیت دولت در کنترل تورم و نقدینگی گفت: اخیرا نیز دولت لایحه‌ای برای حل مشکلات تولید به مجلس ارائه کرده و در این زمینه توجه خاصی داشته است.

حسن پور در ادامه با اشاره به ناامنی کشورهای منطقه تصریح کرد: نعمت امنیت در جمهوری اسلامی از بهترین فاکتورهایی است که باید مردم و دولت قدر آن را بدانند و امروز ایران امن ترین کشور منطقه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشورهای زیادی از مرزهای جمهوری اسلامی برای پرواز هواپیماها استفاده می‌کنند و طی یک سال گذشته تعداد این پروازها سه برابر شده و هم اکنون روزانه 1200 هواپیما از آسمان ایران عبور می کند.

حسن پور اظهار کرد: این آمار و افزایش ورود گردشگردان به کشور، نشان دهنده خدمات دولت است.

انتهای پیام

کد N505036

وبگردی