آفتاب
والیبال‌مردان‌جهان- لهستان؛

رزنده: سرگروهی را از برزیل گرفتند و به میزبان دادند

رزنده: سرگروهی را از برزیل گرفتند و به میزبان دادند

برزیل به عنوان سرگروه به مرحله سوم آمده و طبق مقررات باید روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه بازی داشته باشد، ولی چون با لهستان؛ میزبان رقابت‌ها همگروه شده، سرگروهی را از برزیل گرفته‌اند و به میزبان داده‌اند!

سرمربی تیم ملی برزیل از نحوه برگزاری بازی‌های در مرحله سوم رقابت‌های جهانی لهستان لب به اعتراض گشود و آن را ناعادلانه خواند.

به گزارش ایلنا، برناردو رزنده که با تصاحب مدال‌های طلای المپیک و جهان اکنون به عنوان پرافتخارترین مربی والیبال دنیا شناخته می‌شود، پیش از آغاز بازی‌های مرحله سوم مسابقات جهانی با اعتراض به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای بازی‌های تیمش در این مرحله گفت: برزیل به عنوان سرگروه به مرحله سوم آمده و طبق مقررات باید روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه بازی داشته باشد، ولی چون با لهستان؛ میزبان رقابت‌ها همگروه شده، سرگروهی را از برزیل گرفته‌اند و به میزبان داده‌اند!

وی متذکر شد: حالا برزیل مثل تیم دوم گروه دیگر، باید سه شنبه و چهارشنبه بازی کند و لهستان که تیم دوم گروهش بوده، مثل یک سرگروه؛ سه شنبه و پنجشنبه مسابقه بدهد.

رزنده با ناعادلانه خواندن این نحوه برنامه‌ریزی گفت: برنامه مسابقات را با امتیاز میزبانی به ما دیکته کردند، اما من این نحوه برنامه‌ریزی را ناعادلانه می‌دانم. می‌پذیرم که میزبان هم حق و حقوقی دارد و بازی‌ها را ادامه می‌دهم، ولی می‌گویم که این عادلانه نیست.

کد N504907

وبگردی