آفتاب

نگرانی رژیم صهیونیستی نسبت به حملات علیه اسرائیلی‌ها در اروپا

نگرانی رژیم صهیونیستی نسبت به حملات علیه اسرائیلی‌ها در اروپا

رژیم صهیونیستی نسبت به خطری که همواره از سوی گروه‌های تندروی تروریستی متوجه اسرائیلی‌های ساکن اروپا است، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، دفتر مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال حمله به موزه یهودی در بروکسل هنوز خطر حملات جدید علیه یهودی‌ها و اسرائیلی‌های ساکن اروپا از سوی اعضای داعش، گروه‌های تروریستی و کسانی که در سوریه و عراق می‌جنگند و هم‌اکنون به کشورهای خود بازگشته، وجود دارد.

این نگرانی‌ها همزمان با نزدیک شدن به مراسم و اعیاد یهودی به‌شدت بالا گرفته است.

در همین راستا، هیات مبارزه با تروریسم رژیم صهیونیستی با اظهار نگرانی نسبت به بروز حملات جدید علیه اسرائیلی‌ها از آنان خواست تا به کشورهای عربی، اروپایی و آسیایی سفر نکنند. این هیات اعلام کرد: به‌ دنبال نتایج عملیات "صخره سخت" در غزه، احتمال افزایش تهدیدات علیه اسرائیلی‌ها در دیگر کشورها وجود دارد تا جایی که در سراسر دنیا تظاهرات گسترده‌ای مقابل سفارت‌خانه‌ها اسرائیلی به پا شده است.

این هیات اعلام کرد: کمپین‌های تروریستی در جهان همواره اهداف یهودیت را هدف حملات خود قرار داده و آنان را تهدید می‌کند. اسرائیلی‌ها برای حفظ امنیت خود اجازه سفر به سوریه، عراق، لبنان، یمن، عربستان، سودان، افغانستان و سومالی را ندارند.

انتهای پیام

کد N504892

وبگردی