آفتاب

کنسرت بزرگ سازهای ایرانی

کنسرت بزرگ سازهای ایرانی

خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی از برگزاری دو کنسرت موسیقی و انتشار قریب الوقوع آلبوم «زندان شب یلدا» گفت.

وحید تاج در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اجرای جدیدترین کنسرتش که در پاییز برگزار می شود اینگونه گفت: یازدهم مهر ماه امسال کنسرتی را با حضور هنرمندان جوان شیرازی به سرپرستی کاوه پیمان در شیراز برگزار خواهم کرد که در دو بخش چهارگاه و دشتی میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهد بود.

وی ادامه داد: روز 17 مهر ماه هم کنسرت دیگری را در تالار نژادفلاح کرج برگزار می کنم که در دو بخش و با اجرای آثاری از استاد جواد لشگری و بخش دیگر با اجرای آثاری از مهدی وحدتی با تنظیم و رهبری ارکستر پوریا جوان میری پذیرای دوستداران موسیقی خواهد بود. البته ویژگی که این کنسرت نسبت به اجراهایی از این دست دارد حضور ارکستری کاملا ایرانی بدون سازهای غربی است که تصور می کنم می تواند برای تماشاگران جذاب باشد.

این خواننده موسیقی ایرانی به انتشار آلبوم تازه خود اشاره کرد و گفت: این آلبوم «زندان شب یلدا» نام دارد و مجموعه آثاری از هوشنگ ابتهاج و محمدرضا شفیعی کدکنی است که به آهنگسازی سلمان سالک و جواب آواز اردشیر کامکار و سیامک جهانگیری در مایه دشتی روانه بازار موسیقی خواهد شد. البته این آلبوم قرار بود بعد از عید فطر منتشر شود اما این اتفاق نیفتاد و ما همچنان منتظریم که این آلبوم در این روزها روانه بازار موسیقی شود.

تاج درباره فعالیتهای دیگر فعالیت های خود بیان کرد: دعوتنامه هایی از چند کشور برای برگزاری کنسرت و شرکت در جشنواره های بین المللی دریافت کرده ام اما چون هیچکدام شکل نهایی به خود نگرفته نمی توانم درباره جزییات آن اطلاعات دقیقی را ارائه دهم.

 

کد N504151

وبگردی