آفتاب

واکنش داعش به ائتلاف آمریکا/ عملیات در کشورهای عربی را آغاز می‌کنیم

واکنش داعش به ائتلاف آمریکا/ عملیات در کشورهای عربی را آغاز می‌کنیم

گروه تروریسی داعش در واکنش به ائتلاف شکل گرفته با رهبری آمریکا، بیانیه تهدید آمیز را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد و وعده داد که در جنگی بزرگ بر این ائتلاف پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت روزنامه الوطن العربی، داعش در بیانیه منتشر شده خود اعلام کرده که علیه کشورهایی که از ائتلاف بین‌المللی علیه داعش حمایت کرده‌اند به ویژه کشورهای عربی سلسله عملیات‌های تروریستی را آغاز خواهد کرد.

در این بیانیه خطاب به کشورهای عضو ائتلاف آمده است : داعش با وجود تهدیدات، توطئه‌ها و کینه ورزی‌های شما تا ابد و برپایی قیامت باقی خواهد ماند. ما سربازان خداوند هستیم تا زمان پیروزی بر باطل راه خود را ادامه خواهیم داد چرا که راه ما همان راه استقامت است و ما بالاخره پرچم اسلام را به اهتراز در می‌آوریم!

داعش خطاب به اعضای خود نیز از آنها خواسته تا همچنان به بمب‌گذاری‌ها، سر بریدن و پی‌گیری اهداف خود ادامه دهند و وعده داده است که "حماسه بزرگ شام علیه اروپا و مسیجیان" نزدیک است.

در بخش دوم این ویدئو پرچم‌های اسرائیل، آمریکا،‌ انگلیس،‌ آلمان و عربستان مقابل پرچم داعش قرار گرفته و در بیانیه گفته شده که این جنگ بزرگ به زودی در شام اتفاق خواهد افتاد و داعش درآن پیروز میدان خواهد بود.

انتهای پیام

کد N503766

وبگردی