آفتاب

سفر هیأت حقیقت‌یاب ایران به فیلیپین برای بررسی علل مرگ مشکوک پرویز خاکی

سفر هیأت حقیقت‌یاب ایران به فیلیپین برای بررسی علل مرگ مشکوک پرویز خاکی

هیأت ایرانی در این سفر ضمن دیدار با معاون وزیر امور خارجه آن کشور و سایر مقامات مسئول پرونده بازداشت مرحوم پرویز خاکی، از محل بازداشتگاه و بیمارستان بازدید به عمل آورد و با مسئولین ذی‌ربط در این پرونده گفتگو كردند.

به دنبال مرگ مشکوک پرویز خاکی، تبعه ایرانی در باشگاه پلیس مانیل، هیأتی مرکب از پلیس آگاهی و پزشکی قانونی به سرپرستی مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه به مانیل سفر كردند.

به گزارش ایلنا، هیأت ایرانی در این سفر ضمن دیدار با معاون وزیر امور خارجه آن کشور و سایر مقامات مسئول پرونده بازداشت مرحوم پرویز خاکی، از محل بازداشتگاه و بیمارستان بازدید به عمل آورد و با مسئولین ذی‌ربط در این پرونده گفتگو كردند.

بنا به اطلاع این مسئولان، گزارش پزشکی قانونی و همچنین نتیجه سایر بررسی‌های تخصصی بزودی اعلام خواهد شد و مقدمات انتقال جسد متوفی به کشور انجام شده است.

شایان ذکر است پرویز خاکی درخرداد ماه 1391 و بنا به درخواست دولت آمریکا به بهانه واهی نقض تحریم‌ها در فرودگاه مانیل دستگیر و از آن زمان در بازداشتگاه پلیس مانیل به سر می‌برد که در اواخر مرداد ماه گذشته از سوی دولت فیلیپین اعلام شد به دلیل حمله قلبی در بیمارستان درگذشته است.

کد N503705

وبگردی