آفتاب
حجت الاسلام انصاری:

قدرت ایران در منطقه در تمام عرصه ها خودنمایی می کند

قدرت ایران در منطقه در تمام عرصه ها خودنمایی می کند

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: قدرت ایران امروز به عنوان یکی از قدرت‌های منطقه در همه عرصه‌ها خودنمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین انصاری رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با حضور در پایگاه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان در جمع کارکنان پایوراین پایگاه به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام انصاری در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: قدرت ایران امروز به عنوان یکی از قدرت‌های منطقه در همه عرصه‌ها خودنمایی می‌کند و این موضوع با توکل به خدا و عشق به وجود معصومین (ع) روز‌به‌روز نمایان‌تر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش افزود: این گروهک تکفیری دست پرورده آمریکا است و با حمایت مالی برخی از کشور‌های عربی برای مخدوش کردن چهره واقعی اسلام تشکیل شده است و حالا که جنایات غیر انسانی این گروهک از کنترل خارج شده و دامن حمایت کنندگان آن را گرفته است به فکر از بین بردن این گروهک افتاده‌اند و بصیرت همگانی تنها راه مقابله با آنان است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در پایان با استناد به آیاتی از قرآن تصریح کرد: تنها راه پیروزی مسلمانان در برابر استکبار و کفار و راه نجات از عذاب دردناک قیامت ایمان به خداوند و رسولش و جهاد در راه خدا با مال و جان است.

کد N503608

وبگردی