آفتاب
در واکنش به غرق شدن دو دانش آموز در اردوی آمادگی جسمانی هلال احمر؛

دستگاه‌های نظارتی و قضایی برای روشن شدن حقیقت ورود کنند

دستگاه‌های نظارتی و قضایی برای روشن شدن حقیقت ورود کنند

اگر هر مسئولی به وظایف خویش به خوبی عمل کند و ضمنا بین دستگاههای مختلف هماهنگی وجود داشته باشد ما دیگر شاهد مقصر دانستن یکی از جانب دیگری واینکه هر دستگاهی بخواهد مسئولیت را به گردن دیگری بیاندازد نخواهیم بود.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دستگاه‌های نظارتی و قضایی برای روشن شدن حقایق حادثه غرق شدن دو دانش آموز ۱۳ ساله در اردوی آمادگی جسمانی هلال احمر ورود کنند.

عباس قائید رحمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به غرق شدن دو دانش آموز ۱۳ ساله در اردوی آمادگی جسمانی هلال احمر با تاکید بر لزوم پاسخگویی دستگاه‌ها در برابر حوادث این چنینی، اظهار داشت: قانون دستگاه‌های متولی امر را مشخص کرده است لذا اگر دستگاه‌ها و نهاد‌ها وظایف خود را به درستی و به موقع انجام دهند، به طور حتم شاهد این حوادث دلخراش نخواهیم بود.

وی  ادامه داد: دستگاه‌های ناظر نیز باید قوی‌تر عمل کنند و از نهادهای متولی امر سوال کنند، و پاسخ آنها را به اطلاع مردم برسانند تا آنها نیز در جریان امور قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه هر از چند گاهی شاهد حوادث این چنینی در کشور هستیم، گفت: برای اینکه از تکرار حوادث این چنینی جلوگیری کنیم ضروری است اقدامی اساسی در این زمینه انجام دهیم، و به اعتقاد من مهمترین کار این است که دستگاه‌های نظارتی نظارت خود را بیشتر کنند.

به گفته وی اگر هر مسئولی به وظایف خود به خوبی عمل کند و همچنین بین دستگاههای مختلف هماهنگی وجود داشته باشد، ما دیگر شاهد مقصر دانستن یکی از جانب دیگری و انداختن مسئولیت به گردن دیگری نخواهیم بود.

نماینده مردم درود و ازنا تصریح کرد: چنانچه مستندات و اطلاعات دقیقی در رابطه با حادثه غرق شدن دو دانش آموز در اردوی آمادگی جسمانی هلال احمر کسب کنیم به طور حتم نسبت به این حادثه بی‌تفاوت نخواهیم بود.

کد N503397

وبگردی