آفتاب

سرویس مدرسه، دغدغه‌ی این روزهای والدین

سرویس مدرسه، دغدغه‌ی این روزهای والدین

‌رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: سرویس‌ مدرسه مهترین دغدغه‌ی والدین برای بازگشایی مدارس است.

سرهنگ «محمد رسولی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: مدیران مدارس و خانواده‌ها باید در انتخاب سرویس مدارس توجه بیشتری داشته و سرویس‌هایی را انتخاب کنند که شرایط اخلاقی، حرفه‌ای و اجتماعی لازم برای جابجایی دانش‌آموزان را داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته خودروهایی که در قالب سرویس مدارس فعالیت داشته‌اند، ضمن آموزش با تخلفات آنان نیز برخورد قانونی صورت گرفته است، امسال ‌آموزش رانندگان سرویس مدارس صورت گرفته و گواهینامه آموزشی نیز برای آنها صادر شده است.

رسولی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ویژه رانندگان حمل نقل عمومی و سرویس مدارس در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در هفته‌های ابتدایی سال تحصیلی به جهت تسهیل در عبور مرور اجازه هیچ نوع حفاری‌ یا روکش آسفالت در سطح شهر داده نخواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام اضافه کرد: راهنمایی و رانندگی به جهت تسهیل در عبور و مرور در خیابان‌ها و میادین اطراف مدارس مستقر می‌شوند، لذا از رانندگان تقاضامندیم ضمن همکاری با پرسنل راهنمایی و رانندگی از توقف‌های دوبله‌ یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شوند، جدا خودداری کنند.

‌انتهای پیام

کد N502816

وبگردی