آفتاب

سرمربی تیم والیبال نوجوانان:هدف ما کسب مدال در مسابقات جهانی است

سرمربی تیم والیبال نوجوانان:هدف ما کسب مدال در مسابقات جهانی است

شهرری- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: هدف ما کسب مدال در مسابقات جهانی و پشتوانه برای تیم بزرگسالان است.

'محمد وکیلی' روز دوشنبه درفرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تمام سعی و تلاش خود را برای کسب افتخار در مسابقات جهانی است.

وی افزود: کادرفنی تیم ملی طبق برنامه زمان بندی فدراسیون والیبال به اهداف از پیش طراحی شده دست یافته و بازیکنانی را انتخاب کرده ایم که در آینده بتوانند به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند و پشتوانه خوبی را برای این تیم باشند.

وکیلی تاکید کرد: تیم نوجوانان از ترکیب مناسب و آینده خوبی در پیش دارد اعضای آن بهترین های ما در کشور هستند و این مساله را درقهرمانی این دوره از مسابقات به اثبات رساندند.

به گفته وی، ما باید جواز حضور در مسابقات جهانی را می گرفتیم که موفق شدیم و برای نخستین بار در تاریخ والیبال آسیا بدون باخت و با غلبه بر حریف ژاپنی در رقابت های قهرمانی آسیا توانستیم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان درخصوص برنامه های آینده این تیم، اظهار کرد: ما تازه در ابتدای راه هستیم و برای مسابقات جهانی باید آماده شویم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم؛ تیم ما بعد از یک هفته استراحت به اردو باز خواهد گشت تا برای مسابقات جهانی که سال آینده برگزار خواهد شد، آماده شود.

وکیلی تاکید کرد: تیم ملی ایران از هشت جایزه بهترین ها در دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیایی پنج جایزه را از آن خود کرد.

اعضا تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان پس از کسب مقام قهرمانی آسیا بامداد امروز ( دوشنبه) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشور با کسب این افتخار برای هشتمین بار متوالی قهرمان آسیا شده است.

1914/1724 ** 1917
کد N502801

وبگردی