آفتاب

احزاب و تشکل های مستقل عافیت، دوام عمر شریف و پربرکت رهبر معظم انقلاب را خواستار شدند

احزاب و تشکل های مستقل عافیت، دوام عمر شریف و پربرکت رهبر معظم انقلاب را خواستار شدند

تهران-ایرنا- دبیر کل جمعیت مستقل ایران اسلامی در پیامی به نمایندگی از احزاب و تشکل های مستقل، نمایندگان مستقل ادواری مجلس عافیت ، دوام عمر شریف و پربرکت رهبر معظم انقلاب را از خداوند متعال خواستار شد.

به گزارش ایرنا، در پیام قدرت علی حشمتیان به محضر مبارک رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای آمده است: احتراما اظهارات رییس گروه پزشکی حضرت عالی در مورد عمل جراحی موفقیت آمیز شما، موجی از شادی در بین دوستداران آن رهبر عظیم و فرزانه ایجاد کرد. همچنین آرامش خاطر همه علاقه مندان به آن وجود پربرکت را فراهم آورد و موجب مسرت اقشار مردم و به ویژه احزاب و جمعیت ها و تشکل های سیاسی سراسر کشور شد.

عضو هیات رییسه کانون نمایندگان ادوار مجلس مجلس شورای اسلامی در این پیام آورده است: با کمال خرسندی از سلامت وجود مبارک به نمایندگی از 26 حزب و جمعیت و تشکل های سیاسی مستقل و فراجناحی، جمعی از نمایندگان مستقل ادواری مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی و اعضای جمعیت مستقل ایران اسلامی در سراسر کشور عافیت حضرت عالی، دوام عمر شریف و پربرکت را از خداوند متعال مسالت داریم.

دبیرکل جمعیت مستقل ایران اسلامی در این پیام ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته ملت شریف ایران اسلامی، تمامی آزادی خواهان جهان اسلام از وجود پربرکت آن رهبر عالیقدر بهره مند و عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) همواره و در همه حال شامل وجود آن مبارک باشد.

سیام**1058 **1449
کد N502196

وبگردی