آفتاب
دبیر کل حزب اراده ملت ایران:

حضور احزاب اصلاح طلب در انتخابات به نفع توسعه سیاسی کشور است

حضور احزاب اصلاح طلب در انتخابات به نفع توسعه سیاسی کشور است

تهران-ایرنا-دبیرکل حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه همه تشکل های اصلاح طلب باید برای شرکت در انتخابات فعال باشند، گفت: این امر به نفع توسعه سیاسی کشور است.

به گزارش ایرنا، احمد حکیمی پور روزیکشنبه در نشست دوره ای حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه ما باید در رقابت شانه به شانه واقعی حرکت و عمل کنیم، افزود: اگر شرایط رقابت مهیا باشد ما می توانیم موفق شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه هدف ما ملت ایران است، گفت: در حوزه رفتاری افراد حزبی باید متعادل باشند و نباید آزمون و خطا را بر سر ملت پیاده کنیم. باید به درستی عمل کنیم تا کارنامه مثبتی را از خود به جا بگذاریم.

حکیمی پور با بیان اینکه متاسفانه ما اغلب کارهای حزبی و سیاسی را با اقدامات انتخاباتی اشتباه می گیریم، گفت: این در حالی است که چنین امری نوعی بازی سیاسی به شمار می آید و ما برای آنکه کار سیاسی مستمری داشته باشیم باید از نیروهای حرفه ای و آموزش دیده بهره بگیریم.

دبیرکل حزب اراده ملت به تشکیل کمیته انتخابات در حزب اشاره کرد و گفت: کمیته انتخابات نیز به مانند سایر کمیته ها جزو بخش های دایمی حزب به شمار می آید که البته زمانی که ستاد انتخابات شکل بگیرد کل حزب را کمیته انتخابات در بر می گیرد.

وی در ادامه به معرفت حزبی و عمل حزبی اشاره کرد و گفت: باید حضور در حزب از حالت مکانیکی خارج شده وبه وظیفه تبدیل شود چرا که در این مرحله خلاقیت برای ادامه فعالیت در حزب شکل می گیرد.

حکیمی پور با بیان اینکه لازم است افراد به خودکفایی فکری رسیده و خلاقیت فکری داشته باشند، بیان داشت: به عبارتی افراد در حزب باید هم از حزب توان بگیرند و هم به حزب توان دهند.

وی با اشاره به اینکه لازم است جریان های سیاسی با مسائل جامعه ملموس باشند، افزود: لازم است تناسب زمان با زبان در حزب و مباحث تشکیلاتی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیرکل حزب اراده ملت برخوردار شدن از آینده بهتر را مستلزم مراجعه به گذشته دانست.

حکیمی پور در خصوص فعالیت های حزب در انتخابات مجلس آینده نیز گفت: ما باید برای قبل و بعد از انتخابات برنامه های جامع و مدونی داشته باشیم.

سیام**1058 **1449
کد N502141

وبگردی