آفتاب

واکنش عضو شورای مرکزی موتلفه به نامه نگاری خاتمی: می خواهند خودشان را به نظام تحمیل کنند

واکنش عضو شورای مرکزی موتلفه به نامه نگاری خاتمی: می خواهند خودشان را به نظام تحمیل کنند

نسیم آنلاین نوشت:

ترقی گفت: هدف نامه‌نگاری خاتمی به رهبری برای بازسازی موقعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده است. عضو حزب موتلفه گفت: اصلا‌ح‌طلبان با مهندسی کردن افکار عمومی جامعه و رسانه‌ای کردن اینگونه نامه‌ها سعی می‌کنند خودشان را بر نظام تحمیل کنند.

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه در خصوص اهداف نامه خاتمی به مقام معظم رهبری، گفت: اصلاح طلبان در طی یکسال فعالیت دولت یازدهم استراتژی عادی سازی فتنه و بازگشت سران فتنه به عرصه سیاسی کشور را با روش‌های گوناگون دنبال کردند و علیرغم اینکه طی مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور اخبار این افراد نباید در راس روزنامه‌ها و صفحه اول آنها باشد تا آرامش مورد نیاز جامعه بعد از فتنه تامین شود؛ متاسفانه روزنامه‌های اصلاح‌طلب برخلاف این مصوبه در طی این یکسال تلاش کردند که بازگشت این چهره‌ها را در عرصه سیاسی کشور عادی کنند و با شیب ملایمی دوباره این افراد را در عرصه تاثیرگذاری بازگردانند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در ادامه گفت: به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان برای بازگشت به قدرت و پیدا کردن پایگاه اجتماعی در داخل جامعه نیازمند مطرح کردن این چهره‌ها و زنده کردن آنها در کشور هستند و از آنجایی که مقام معظم رهبری تا به حال هیچ روی خوشی به فتنه و فتنه‌گران نشان نداده‌اند و بر ظلمی که این افراد در حق نظام روا داشتند تاکید کردند، متاسفانه عوامل فتنه هم هنوز اقرار و اعتراف به اشتباهات گذشته خودشان نکرده‌اند.

ترقی در پایان گفت: در نهایت به نظر می‌رسد اصلا‌ح‌طلبان با مهندسی کردن افکار عمومی جامعه و رسانه‌ای کردن اینگونه نامه‌ها سعی می‌کنند خودشان را بر نظام تحمیل کنند و در واقع با فضاسازی در جامعه از آرامش نظام سواستفاده کنند تا بتوانند موقعیت خودشان را برای انتخابات آینده بازسازی کنند.

 

23231

 

کد N501907

وبگردی