آفتاب

منامه استقبال از حضور تهران در کنفرانس پاریس را تکذیب کرد

منامه استقبال از حضور تهران در کنفرانس پاریس را تکذیب کرد

بحرین استقبال این کشور از حضور ایران در کنفرانس پاریس را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری کویت، وزارت امور خارجه بحرین در بیانیه مطبوعاتی اظهارات منتسب به شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه این کشور در خصوص استقبال پادشاهی بحرین از حضور تهران در کنفرانس بین‌المللی پاریس در مقابله با داعش را رد و اعلام کرد که این اخبار نادرست است و همه آن‌چه که به نقل از وزیر در این باره منتشر شده کاملا تکذیب می‌شود.

روزنامه گلف دیلی نیوز روز گذشته به نقل از شیخ خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر امور خارجه بحرین نوشت: ایران یک کشور مهم در منطقه است؛ بنابراین حضور آن در کنفرانس بین‌المللی روز دوشنبه پاریس می‌تواند برای بررسی مقابله با داعش سودمند باشد. تمایل ایران برای کمک به ریشه‌کن کردن داعش چیزی است که ما نیز همانند دیگر کشورهایی که قصد شرکت در کنفرانس پاریس را دارند از آن تقدیر می‌کنیم.

شیخ خالد هم‌چنین گفت:‌ روز دوشنبه قرار است که طرح‌های‌مان را برای رسیدگی به بحران داعش و بررسی چگونگی مبارزه با این گروه از زوایای مختلف ارائه دهیم اما مهم‌ترین موضوع این است که راه‌های توقف پیوستن مردم منطقه به این گروه را بیابیم. بدون شک این مساله زمان زیادی لازم دارد از این رو ما باید با طرح‌های قابل اجرا در این کنفرانس شرکت کنیم.

انتهای پیام

کد N501392

وبگردی