آفتاب
یک نماینده مجلس:

به نشست آمریکا برای مبارزه با گروه داعش شک داریم

به نشست آمریکا برای مبارزه با گروه داعش شک داریم

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد، ایران به نشست آمریکا برای مبارزه با گروهک تروریستی داعش شک دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، فرج‎الله عارفی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت گفت: مسئولیت، غنیمت مدیران نیست که آن را فرصت استثنایی برای خویش قلمداد کنند، بلکه امانتی است که باید آن را در خدمت اعتقاد، باور، آسایش و رفاه جامعه قرار دهند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار سناریوی کشور اندلس را البته با استفاده از فناوری‎های روز برای ایران طراحی کرده ‎است.

نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: اما باید توجه داشته باشیم که ما با رهبری‎های امام راحل، مقام معظم رهبری و همچنین به برکت خون شهدا اکنون در دنیا به مرحله‎ای رسیدیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و این جریان در کشور ما تکرارشدنی نیست.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با برنامه‎هایی که در دفاع از اسلام، مظلومان و ارزش‎ها دارد، یکی پس از دیگری سنگرهای مستحکم غرب را در هم نوردیده و نابود کرده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به نشست آمریکا برای مبارزه با گروه داعش شک داریم اما دشمن بداند که ذهنیت معیوب نظریه‎پردازها و طراحان آنها به نتیجه‎ای نمی‎رسد.

عارفی عنوان کرد: باید به خوبی دشمن را بشناسیم و آگاه باشیم که او برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزار و روشی استفاده می‎کند اما هرگز در فکر جنگ با ایران نیستند، زیرا قدرت مقابله نظامی با ما را ندارند.

وی با اشاره به اینکه قدرت بازدارندگی ایران به اندازه‎ای زیاد است که نه اروپا و نه آمریکا جرأت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را ندارند، بیان کرد: بر همین اساس آنها دین، اعتقادات و باورهای ما را هدف قرار داده‎اند تا به خواسته‎های خویش برسند.

عارفی خاطرنشان کرد: امیدواریم همان‌طور که ملت ایران تاکنون به رهبری مقام معظم رهبری در مقابل دشمنی‎های استکبار مقاومت کردند، اکنون نیز تلاش کنند تا با تقویت ارزش‎ها و باورهای دینی، آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: در برنامه سوم توسعه پیش‎بینی شده است که حجم دولت کم شود و به جای آن بنگاه‎های اقتصادی و خصوصی توسعه پیدا کند.

وی افزود: جهت‎گیری دانشگاه‎ها و دستگاه‎های اجرایی در حوزه علم و فناوری باید به سمت کارآفرینی و نوآوری جوانان باشد و سیاست نظام را در این راستا مد نظر قرار دهند تا بتوانیم حداقل طی 20 سال آینده به نقطه مطلوب برسیم.

انتهای پیام

کد N501066

وبگردی