آفتاب
والیبال مردان جهان- لهستان؛

کواچ: اینگونه بازی ها برای قلب ضرر دارد/ می رویم که صربستان را ببریم

کواچ: اینگونه بازی ها برای قلب ضرر دارد/ می رویم که صربستان را ببریم

در دو ست اول مقابل سرویس های ولازلی دیگر نمی شود تکنیک و یا تاکتیکی داشت اما ما می دانستیم که نمی شود در تمام طول یک بازی چنین سرویس هایی زد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل تیم لهستان با یادآوری اینکه ایران از صعود به مرحله سوم رقابت ها قهرمانی جهان ناامید نیست گفت: می رویم که صربستان را ببریم و جزو یکی از سه تیم صعود کننده باشیم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ که در نشست خبری پس از دیدار ایران و لهستان سخن می گفت، افزود: نمی توانیم متوقف شویم، می رویم که صربستان را ببریم و منتظر نتیجه بازی فرانسه و لهستان باشیم.

وی در خصوص بازی ایران و لهستان گفت: بازی هایی مثل این فشار عصبی به آدم وارد می کند و برای قلب ضرر دارد و من امیدوارم هیچکس از دیدن این بازی آسیب ندیده باشد.

کواچ بابیان اینکه این باعث افتخار است که در دیداری با این سبک توانستیم بعد از واگذاری نتیجه دو ست به بازی برگردیم و بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: در دو ست اول سرویس های ولازلی بیش از 126 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و در مقابل این سرویس ها دیگر نمی شود تکنیک و یا تاکتیکی داشت اما ما می دانستیم که نمی شود در تمام طول یک بازی چنین سرویس هایی زد.

کواچ خاطر نشان کرد: بنابر این ما اجازه دادیم بازی برگردد تا ما به هدف مان برسیم و خیلی خوب در بازی پیش رفتیم و می توانستیم برنده باشیم؛ ولی باختیم!

کواچ در پایان تاکید کرد: وقتی حریف شما تیمی چون لهستان است فرصت اشتباه کردن ندارید و بعد دوست داشته باشید که برنده هم باشید.

دیدار تیم های ایران و لهستان از مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان روز گذشته با نتیجه سه بر دو به نفع لهستان پایان یافت.

ایران در چارچوب رقابت های قهرمانی جهان تاکنون هشت بازی انجام داده است و نتیجه آن شش برد و دو باخت برای تیم ملی والیبال کشورمان بوده است.

کد N500992

وبگردی