آفتاب

کواچ : می رویم که صربستان را ببریم

کواچ : می رویم که صربستان را ببریم

تهران - ایرنا سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل تیم لهستان با یادآوری اینکه ایران از صعود به مرحله سوم رقابت ها قهرمانی جهان ناامید نیست گفت: می رویم که صربستان را ببریم .و

به گزارش ایرنا ، اسلوبودان کواچ که در نشست خبری پس از دیدار ایران و لهستان سخن می گفت ، افزود: نمی توانیم متوقف شویم، می رویم که صربستان را ببریم و منتظر نتیجه بازی فرانسه و لهستان باشیم.

این سرمربی در خصوص بازی ایران و لهستان گفت: بازیهایی مثل این فشار عصبی به آدم وارد می کند وبرای قلب ضرر دارد و من امیدوارم هیچکس از دیدن این بای آسیب ندیده باشد.

کواچ بابیان اینکه این باعث افتخار است که در دیداری با این سبک توانستیم بعد از واگذاری نتیجه دو ست به بازی برگردیم و بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: در دو ست اول سرویس های 'ولازلی' بیش از 126 کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و در مقابل این سرویس ها دیگر نمی شود تکنیک و یا تاکتیکی داشت اما ما می دانستیم که نمی شود در تمام طول یک بازی چنین سرویس هایی زد.

کواچ خاطر نشان کرد: بنابراین ما اجازه دادیم بازی برگردد تا ما به هدفمان برسیم و خیلی خوب در بازی پیش رفتیم و می توانستیم برنده باشیم؛ ولی باختیم!

کواچ در پایان تاکید کرد: وقتی حریف شما تیمی چون لهستان است فرصت اشتباه کردن ندارید و بعد دوست داشته باشید که برنده هم باشید.

دیدار تیم های ایران و لهستان از مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان روز گذشته با نتیجه سه بر دوبه نفع لهستان پایان یافت.

ایران در چارچوب رقابت های قهرمانی جهان تاکنون هشت بازی انجام داده است و نتیجه آن شش برد و دو باخت برای تیم ملی والیبال کشورمان بوده است.

ورزشی (1)**1828
کد N500958

وبگردی