آفتاب
بازی های آسیایی 2014 ،

الهه منصوریان : تاکتیک من در اینچئون،حمله تا آخرین ثانیه بازی است

الهه منصوریان : تاکتیک من در اینچئون،حمله تا آخرین ثانیه بازی است

تهران - ایرنا - سانداکار عضو تیم ملی ووشو گفت: تاکتیک من در بازی های آسیایی با توجه به آنالیز حریفان ، حمله تا آخرین ثانیه بازی است و حتی اگر ووشوکاران ایرانی از نظر امتیازی هم جلو باشند باید روحیه جنگندگی خود را حفظ کنند.

الهه منصوریان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد که هیچ حریفی را نباید در این مسابقات دستکم گرفت. ووشوکاران ایرانی باید در هربازی فقط حمله کنند و نباید به ضد حمله و یا کنترل بازی فکر کنند.

وی افزود : کاملا آماده هستم و تقریبا با دو برابر آمادگی حضورم در بازیهای 2010 گوانگژو راهی بازی های آسیایی اینچئون می شوم . تمام تلاشم برای ارایه بهترین عملکرد در میدان مبارزه به کار می گیرم و مطمئنم اگر عملکرد خوب و کاملی داشته باشم نتیجه نیز موفقیت آمیز خواهد بود.

وی مهم ترین حریفان تیم ووشو زنان را ووشوکارانی از چین ، فیلیپین ، ویتنام و چین عنوان کرد و گفت: در 6 ماه تمرینات تیم ملی ، بارها فیلم بازی حریفان توسط کادر فنی پخش وآنالیز شد و ووشوکاران ایرانی شناخت بسیار دقیقی از عملکرد این بازیکنان در شرایط مختلف به دست آورده اند.

این بازیکن ملی پوش ادامه داد: در تمرینات این دوره کار روانشناسی بسیار خوبی روی ووشو کاران انجام شده است و بازیکنان علاوه بر آمادگی فنی و جسمانی از نظر روانی نیز در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.

به گفته وی ووشوکاران ایرانی ،حریفی قدرتمند برای ووشو کاران آسیایی هستند و اگر چه چین ، کره ، فیلیپین ، ویتنام و هند جزو برترین های آسیا هستند اما ایران نیز برای تمامی آنان حریفی سخت و قدرتمند محسوب می شود.

الهه منصوریان مدال نقره ووشو قهرمانی جوانان آسیا (86 19 کره جنوبی )، مدال طلا ووشو قهرمانی جوانان آسیا (88 19ماکائو) ، مدال نقره رقابت های قهرمانی جهان (88 19 کانادا) ، مدال برنز بازیهای آسیایی(2010 گوانگژو)، مدال طلای جام جهانی (89 19چین ) ، مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان (90 19 ترکیه ) و مدال طلا قهرمانی جهان (1992 مالزی ) را نیز در کارنامه خود دارد.

تیم ملی ووشو ایران متشکل از6 مرد و چهار زن شنبه شب تهران را به مقصد اینچئون ترک کرد.

الهه منصوریان ، شهربانو منصوریان (سانداکار) ، حمیده برخور و هانیه رجبی (تالوکار) اعضای تیم ملی ووشو زنان برای اعزام به اینچئون هستند.

رقابت های ووشو هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 29 شهریور تا یکم مهرماه برگزار می شود و ووشوکاران کشورمان چهارم مهرماه به تهران بازمی گردند.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون از 28 شهریورماه آغاز می شودو 12 مهرماه به کار خود پایان می دهد.

ورزشی (4)** 1828 **1581
کد N500904

وبگردی