آفتاب

رییس مجلس شورای اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت و گو کرد

رییس مجلس شورای اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت و گو کرد

تهران - ایرنا - علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز(شنبه) با حضور در محل اقامت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مشهد حضور دارد، با وی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این دیدار آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی حضور داشت و درباره مسائل مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در ادامه سفر به استان خراسان رضوی عصر امروز از مجتمع دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر گلبهار بازدید کرد.

رییس هیات امنا و هیات مووسس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشگاهیان و مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی شهرهای مشهد، چناران و گلبهار، با ابراز خرسندی ار رونق مجدد این مجتمع دانشگاهی گفت : چه توجیهی داشت که مسئولین گذشته در دوسال قبل این سرمایه ارزشمند علم و دانش کشور را به فروش گذاشته بودند؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از بازدید و شنیدن گزارشهای مسئولین برای آینده این مجتمع دانشگاهی گفت: اینجا شهرکی برای شرکت های مهم دانش محور خواهد بود تا طرح های مهم و پروژه های تحقیقاتی دانشجویان را که از مرحله پایلوت گذشتند، مهندسی و تجاری سازی کنند.

در آغاز این دیدار دکتر مهربانی رییس مجتمع دانشگاهی گلبهار ، دکتر علمی نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی و آیت الله مروجی امام جمعه گلبهار ضمن ارائه گزارشی از اوضاع دانشگاهی و فرهنگی، اظهار امیدواری کردند سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی منشاء خیر و برکات شود.

سیام*9254**1449
کد N500611

وبگردی