آفتاب

عربستان: داعش و النصره از زیر عبای اخوان بیرون آمده‌اند!

عربستان: داعش و النصره از زیر عبای اخوان بیرون آمده‌اند!

رئیس سازمان امر به معروف و نهی از منکر عربستان، سرانجام گروه‌های القاعده، داعش و جبهه النصره را فتنه گر و گمراه خواند و مدعی شد که اخوان‌المسلمین در به وجود آمدن این گروه های تروریستی نقش داشته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) "عبداللطیف آل شیخ" در مراسم گشایش همایش "وطن ما امانت است" در بوستان شاهزاده سلمان، گفت: گروه‌های گمراه و پلیدی نظیر القاعده، داعش و جبهه النصره از زیر عبای اخوان المسلمین خارج شده‌اند.

به گزارش العالم، وی افزود: دعوت کنندگان به فتنه، خانواده‌ها را نابود کردند و فرزندان را درگیر جنایت کردند و این نشان می‌دهد که آن ها از دین سوء استفاده می‌کنند. آنها سبب کشته شدن بسیاری از جوانان و زندانی شدن تعدادی دیگر شدند در حالی که خودشان در رفاه و آسایش به سر می‌برند و در باغ ها و کاخ‌های خود مشغولند.

رئیس سازمان امر به معروف و نهی از منکر عربستان، با بیان این که این مفتیان، جان مردم را بی ارزش تلقی می‌کنند، از مردم خواست از آنها دوری کنند و اجازه ندهند فرزندانشان پای صحبت‌های آن ها بنشینند، زیرا هر کس از فتنه گران پیروی کند، قلبش به گناه آلوده می‌شود و ممکن است از اسلام خارج شود و خوارج، کافرند.

وی ادعا کرد: از آن جا که عربستان، سرزمین اهل سنت است، دشمنان، امنیت و ثبات این کشور را در کانون حملات خود قرار داده‌اند.

این سخنان در حالی مطرح می شود که عربستان از یک سو در صدر حمایت همه جانبه از گروه های مسلح در سوریه و عراق قرار دارد، و از سوی دیگر به تازگی با هماهنگی آمریکا در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد N500379

وبگردی