آفتاب

مراسم ترحیم کورش رادفر در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

مراسم ترحیم کورش رادفر در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

تهران - ایرنا - مراسم ترحیم مشاور و مدیرکل فقید پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری با حضور مسوولان کشوری، مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری و بستگان و آشنایان آن مرحوم در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مراسم ترحیم زنده یاد «کورش رادفر» با حضور «محمد نهاوندیان» رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، «حسین فریدون» دستیار ویژه رییس جمهوری، «محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رییس جمهوری، «علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام والمسلمین «علی یونسی» دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، «مرتضی بانک» معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

همچنین «محسن حاجی میرزایی» دبیر هیات دولت، «بهمن حسین پور» معاون مراسم و تشریفات دفتر رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمود دعایی» مدیرمسوول روزنامه اطلاعات و شماری از مسوولان کشوری و مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری در این مراسم حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید رضا اکرمی» رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در این مراسم با تسلیت به خانواده و بستگان و همکاران مرحوم رادفر، گفت: خداوند، انسان را برای خدمت به همدیگر، خدمت به دین خدا و پیامبر خدا و فرستادگان و سرزمین و همه بندگان خدا آفریده است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در فرودگاه پس از بازگشت از پاریس به ایران مبنی بر اینکه «من آمده ام به شما خدمت کنم»، یادآور شد: امام راحل در وصیت نامه خود نیز بر خدمت و خدمتگزاری تأکید داشته و فرموده اند «اگر یک خدمتگزار رفت، دیگران در خدمت اند».

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با برشمردن ویژگی‎ های زنده یاد «کورش رادفر» بر خادمی و خدمتگزاری، خوش رویی و دارا بودن روحیه نشاط و پر تحرک اشاره کرد و اظهار داشت: دنیا، دنیای مسابقه است؛ بیایید همه در این مسابقه حضور پیدا کنیم و در خیرات شریک باشیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

یادآور می شود، کورش رادفر مشاور و مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری، سه شنبه شب در محل خدمت خود در اثر عارضه قلبی، دار فانی را وداع گفت.

سیام(1)**9189**1449
کد N500311

وبگردی