آفتاب

بازدید سرزده اسماعیلی از حوزه قضایی شهرستان ری

بازدید سرزده اسماعیلی از حوزه قضایی شهرستان ری

رییس دادگستری استان تهران و هیات همراه به طور سر زده از حوزه قضایی شهرستان ری بازدید کرد و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان شریف و خدوم این حوزه، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در زمینه کنترل ورودی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای واحد ارشاد و معاضدت قضایی جهت تسهیل در امور مربوط به مراجعین قابل تحسین است.

وی همچنین با تاکید بر توسعه هر چه بیشتر ارتباط مسئولین حوزه قضایی شهرستان ری با مدیریت استان برای طرح مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب برای برطرف کردن آنها، افزود: همه ما موظفیم در چارچوب مقررات قانونی با تمام توان به وظایف خود عمل نماییم، البته تعدادی از قضات ما با روحیه ایثارگری در جهت اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه تلاش می‌نمایند که امید است خداوند عالم جزای خیرشان دهد.

اسماعیلی گفت: قاضی فی‌نفسه دارای شأن اجتماعی خاصی است که همگان باید در جهت حفظ این شان و جایگاه اقدام نمایند.

اسماعیلی بار دیگر موضوع نظم و انضباط را مورد تاکید قرار داد و افزود: بی‌نظمی در رفت و آمدها هم با اصول مسلم قانونی، شرعی، عرقی و عقلی مغایرت دارد و هم موجبات نارضایتی افکار عمومی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: البته ضروری است ابتدا مقوله بی‌نظمی را یک عیب و نقص بدانیم تا در جهت رفع آن برنامه‌ریزی و تلاش کنیم. یادمان نرود که همه ما در قبال لحظه به لحظه عمرمان در پیشگاه الهی مسئول هستیم. لازم به ذکر است که دادگستری استان تهران برنامه‌ریزی‌های دقیق در خصوص بازدید مستمر از واحدهای قضایی و کنترل دقیق ایاب و ذهاب همکاران را صورت داده است.

در ابتدای این بازدید آقایان عبداله‌زاده رییس دادگستری و حسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری گزارشی از عملکرد و مشکلات مطروحه در این حوزه قضایی را مطرح کردند.

انتهای پیام

کد N500274

وبگردی