آفتاب

سید محمد خاتمی: مرحوم رادفر از خدمتگزاران صدیق کشور بود

سید محمد خاتمی: مرحوم رادفر از خدمتگزاران صدیق کشور بود

تهران- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی گفت: مرحوم کورش رادفر مشاور مدیر کل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری از خوبان شایسته و خدمتگزاران صدیق کشور و مردم بود.

به گزارش ایرنا، پیام تسلیت رییس جمهوری پیشین کشورمان امروز در مراسم ترحیم زنده یاد رادفر با حضور مسوولان کشوری، مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری در مسجد سلمان فارسی نهاد قرائت شد.

خاتمی در این پیام درگذشت نابهنگام و تاسف بار رادفر را موجب تاثر فراوان دانست و به دوستداران، خانواده و بستگان وی این مصیبت را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در این مراسم با تسلیت به خانواده و بستگان و همکاران مرحوم رادفر، با اشاره به فرازهایی از دعای روحبخش کمیل، گفت: خداوند، انسان را برای خدمت به همدیگر، برای خدمت به دین خدا و پیامبر خدا (ص) و فرستادگان و سرزمین و همه بندگان خدا آفریده است.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در فرودگاه پس از بازگشت از پاریس به ایران مبنی بر اینکه «من آمده ام به شما خدمت کنم»، یادآور شد: امام راحل در وصیت نامه خود نیز بر خدمت و خدمتگزاری تأکید داشته و فرموده اند «اگر یک خدمتگزار رفت، دیگران در خدمت اند».

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به ویژگی‎های زنده یاد «کورش رادفر» همچون خدمتگزاری، خوش رویی و دارا بودن روحیه نشاط و پر تحرک اشاره کرد و اظهار داشت: دنیا، دنیای مسابقه است. بیایید همه در این مسابقه حضور پیدا کنیم و در خیرات شریک باشیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

مهندس کورش رادفر مشاور و مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری، سه شنبه شب در محل خدمت خود در اثر عارضه قلبی، دار فانی را وداع گفت. رادفر در نیمه اردیبهشت ماه 1393 پس از سی سال فعالیت حرفه ای و خدمت صادقانه و متعهدانه در نهاد ریاست جمهوری، طی حکمی از سوی مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری به سمت مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شده بود.

پایبندی به ضوابط و قوانین، در نظر گرفتن مصالح نهاد ریاست جمهوری، تعامل موثر و سازنده با همکاران و اصلاح فرآیندها در محیط کاری از جمله ویژگی های ممتاز کاری و شخصیتی است که زنده یاد کورش رادفر به آن اشتهار داشت.

مراسم ترحیم زنده یاد «کورش رادفر» پیش از ظهر امروز شنبه با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت، بهمن حسین پور معاون مراسم و تشریفات دفتر رییس جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی مدیرمسوول روزنامه اطلاعات و شماری دیگر از مسوولان برگزار شد.

در این مراسم پیام تسلیت خاتمی پس از سخنان سید رضا اکرمی رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری قرائت شد.

سیام**9012 **1449
کد N500192

وبگردی