آفتاب

امتناع نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی از فعالیت در اراضی اشغالی

امتناع نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی از فعالیت در اراضی اشغالی

تهران - ایرنا - شماری از نیروهای ذخیره تشکیلات جاسوسی رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کردند که به دلایل اخلاقی! در عملیات مربوط به اراضی اشغالی شرکت نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری 'آسوشیتدپرس'، نیروهای یگان 8200 که مسوولیتشان معادل فعالیت های استراق سمع و رمزگشایی آژانس امنیت ملی آمریکاست، روز گذشته در نامه سرگشاده ای خطاب به رییس ستاد مشترک ارتش و نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نسخه ای از آن نیز به روزنامه 'یدیعوت آحارانوت' ارسال شد، مراتب نارضایتی خود را از انجام عملیات نظامی و جاسوسی این رژیم در سرزمین های اشغالی فلسطین اعلام کردند.

آن ها در این نامه رسما اعلام کردند که از شرکت در فعالیت هایی که علیه فلسطینیان باشد، امتناع خواهند کرد و از این که به عنوان ابزاری برای تشدید کنترل نظامی در اراضی اشغال شده استفاده می شوند، ناخرسند هستند.

به گفته این افراد، برخی فعالیت های جاسوسی این یگان مانع از ادامه جریان زندگی عادی فلسطینیان می شود و تنها در خدمت تشدید و طولانی تر شدن درگیری ها است.

این گروه از نیروهای معترض همچنین در نامه خود، ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رعایت معیارهای اخلاقی در یگان مذکور را مورد انتقاد شدید قرار دادند.

سخنگوی دفتر 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرده است.

خاورم**9156**7074**1275
کد N500055

وبگردی