آفتاب

رویانیان: منتظر دستور فرمانده کل قوا برای نابودی داعش هستیم/ اقدامات داعش جنایت علیه بشریت است

رویانیان: منتظر دستور فرمانده کل قوا برای نابودی داعش هستیم/ اقدامات داعش جنایت علیه بشریت است

میزان نوشت:

رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اقدامات داعش طبق معاهدات بین المللی مصداق بارز جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است، افزود: منتظر دستور فرماندهی کل قوا برای نابودی داعش هستیم.

سردار محمد رویانیان در رابطه با تفاوت عملکرد ویژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای مسلح کشورهای جهان گفت: اجزای تشکیل دهنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر خلاف سایر قوای نظامی کشورهای دیگر، بر پایه اعتقاد راسخ به معاد، عدالت، ایثار، از خود گذشتگی و شهادت طلبی پایه ریزی شده است.

او گفت: به نظر بنده تک تک اعضای خانواده بزرگ نیروهای مسلح کشور نماد و نشان لشکر جنود الهی بر روی کره زمین هستند.
رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بزرگترین سعادت و افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که تحت فرماندهی فرزند خلف و شایسته پیغمبر اسلام یعنی رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله خامنه‌ای هستند، چرا که بزرگترین شرف ما این است که سرباز رهبری و ولایت هستیم.

او گفت: شاخص ترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را صرف نظر از تمامی اقتدار، علم و فن آوری به روز و قدرت برتر نظامی در منطقه، می‌توان روحیه دشمن نابود کن و شهادت طلبی آنها دانست، چرا که اسلام عزیز و مکتب پویای ما بزرگترین سعادت برای انسان را شهادت در راه خدا برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان تحت حاکمیت بلاد اسلامی می‌داند. البته این خانواده‌ها و شهروندان چه مسلمان باشند و یا اقلیت‌های مذهبی برای حکومت اسلامی فرقی ندارد.

سردار رویانیان در رابطه با عملکرد سیاه و وحشیانه گروهک تروریستی داعش در منطقه گفت: آنچه همگان می‌دانیم این است که داعش محصول استکبار و به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است. این گروهک همواره با عملکرد خود سعی دارد وجهه اسلام عزیز را مخدوش کند، لذا این تنها هدف و ماموریت فرزند نامشروع و خلف استکبار جهانی است.

او با ابراز نگرانی عمیق نسبت به افزایش گسترده و سازمان یافته نقض حقوق بشر توسط گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه یاد آور شد: کشتار زنان و کودکان و گروه‌ها و اقلیت‌های مذهبی و نژادی، همچنین قتل عام زندانیان، پاک سازی نژادی و مذهبی و تخریب اماکن مذهبی توسط این گروه تروریستی و دیگر گروه‌های نظامی منتسب به آن بر اساس معاهدات کنواکسیون وین مصداق بارز جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.
رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سرنوشت داعش همانند سایر مزدوران استکبار راهی جز نابودی نخواهد بود، گفت: ملت عراق و سوریه جلوی این تروریست‌های خون آشام ایستادگی کرده‌اند و ما نیروهای مسلح منتظر دستور فرماندهی کل قوا کشور هستیم تا در صورت صلاحدید معظم له با تمام توان وارد عرصه نبرد شویم و در راه مبارزه با این عناصر ضد اسلام و ضد بشریت تحت فرماندهی مقام معظم رهبری جان خود را در این راه پر فیض اعطا کنیم.

 

23231

 

کد N499951

وبگردی